شروع تصویر برداری “سرانجام”

۲۱ آبان ،

اپیزود ” سرانجام ” ازمجموعه “شاید برای شما هم اتفاق بیفتد” ویژه محرم به کارگردانی امیر مسعود آقا بابائیان و تهیه کنندگی اکبر تحویلیان امروز یکشنبه ۲۱ آبان ماه کلید خورد.

به گزارش تفسیری باشگاه خبرنگاران به نقل از  روابط عمومی شبکه تهران؛ این اپیزود درباره پسری به نام  نادر است که او  ارتباط‌های مختلفی با دختران مختلفی داشته است. یکی از دخترانی که با او ارتباط دوستی داشته‌اند، خودکشی کرده‌ و دختر دیگری هم دچار صدمات روحی و روانی شده است. نادر با دختر یکی از حاجی‌های بازاری آشنا می‌شود و …
بنابراین گزارش تفسیری؛ محمد رضا رهبری در نقش “نادر” ، غزاله نظر در نقش “رویا”، سامره رضایی در نقش “سارا”، فریماه ارباب در نقش “نغمه”، درنا رهنمایی در نقش “دختر چادری”، فرانک رضایی در نقش “فروشنده”، لیلا عزیزی در نقش “دکترسهرابی” بازیگران این اپیزود می باشند.
همچنین؛ احمد گودرزی “مدیر تصویربرداری”، روح‌الله هاشمی “تدوینگر”،  سعید فرجی “مدیر تولید”،  محمد درگاهی “صداگذار”،  مهدی صالحی “طراح صحنه و لباس”، خاطره خاشعی”طراح گریم”، نرگس محبی آشتیانی “عکاس” از دیگر عوامل این اپیزود می باشند.
لازم به ذکر است؛ تاکنون اپیزود های “دروغ” به کارگردانی محسن یوسفی ، “جبران” به کارگردانی حسین فلاح ، “نظر کرده” به کارگردانی امیر مسعود آقابابائیان، “بهترین راه” به کارگردانی حسین فلاح، “دوباره نگاه کن” به کارگردانی مسعود رشیدی و “سرانجام” به کارگردانی  امیر مسعود آقابابائیان از مجموعه “شاید برای شما هم اتفاق بیفتد”، ویژه محرم بر گروه فیلم و سریال شبکه تهران در مراحل تدوین، ضبط و تصویر برداری قراردارند. /ص


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.