ششگلانی: شورای شهر تبریز با انحلال شهرداری مخالف است/ به کارنامه‌ی خود نمره ۲۰ می‌دهم

۰۵خردادماه،

رییس هیات فوتبال استان آذربایجان شرقی می‌گوید شورای شهر با انحلال باشگاه شهرداری تبریز موافق نیست.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، جواد ششگلانی در نشست خبری دربارهٔ صحبت‌های مسئولین باشگاه شهرداری دربارهٔ اینکه نامه هیات فوتبال سبب این جرایم برای این باشگاه شده است، اظهار کرد: ما نامه‌ای از فدراسیون فوتبال دریافت کرده‌ایم که مسئولین فدراسیون فیلم بازی شهرداری تبریز و شهرداری بندرعباس را می‌خواستند و به همین سبب از باشگاه شهرداری، فیلم این بازی را خواستیم ولی آن‌ها اظهار داشتند که باشگاه شهرداری از فیلم‌برداری این دیدار جلوگیری کرده است و ما این پاسخ را به فدراسیون فوتبال اعلام کردیم و جز این موضوع، با فدراسیون مکاتبه‌ی‌ دیگری نداشته‌ایم.

وی دربارهٔ اظهارات شهردار تبریز دربارهٔ انحلال باشگاه شهرداری گفت: شهردار تبریز این موضوع را مطرح کرده است ولی از طرف شورا اقدامی نشده است ولی طی نامه‌ای از شهردار توضیح خواسته‌ایم. آقای شهردار باید پاسخگوی این موضوع باشد و شورای شهر با انحلال موافق نیست.

ششگلانی دربارهٔ رای کمیته استیناف که باشگاه شهرداری را به سقوط به لیگ دسته دوم محکوم کرد، بیان کرد: در مسائل قضایی وظیفه کمیته استیناف تخفیف یا باقی ماندن رای است ولی رای صادر شده دربارهٔ سقوط به دسته دوم بر خلاف این موضوع می‌باشد.

رییس هیات فوتبال استان آذربایجان شرقی دربارهٔ اینکه به کارنامه چند ساله خود در هیات فوتبال استان چه نمره‌ای می‌دهد، اظهار کرد: به خودم نمره ۲۰ می‌دهم.

وی با خنده ادامه داد: این ۲۰ را با خط درشت بنویسید.

رییس شورای شهر تبریز دربارهٔ اینکه شایعاتی مبنی بر واگذاری سهام باشگاه تراکتورسازی به شهرداری مطرح شده است، بیان کرد: این موضوع از طرف باشگاه مطرح شده است ولی این مسئله در جلسه شورای شهر بررسی شده و رای نیاورد که به کمیته‌های دیگر شورا ارجاع داده شد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.