شکنجه بیماران تفریحی برای این پرستاران بود +عکس

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ یکشنبه ۷ آبان ۹۱،

فیلم ‌‌های انتشار یافته از این بیمارستان نشان می‌ دهد که چگونه پرستاران iبه بیماران آسیب‌ پذیر خود صدمه می ‌زدند و آنها را بطور وحشیانه ‌ای شکنجه می‌ نمودند.

به گزارش تفسیری مجله شبانهممتازنیوز، پلیس انگلستان خبر از دستگیری ۱۱ پرستار بیمارآزار در بیمارستان خصوصی وینتر بورنه در بریستول دادهو اعلام نموده که این بیمارستان در حال حاضر iبه خاطر رفتار وحشیانه پرستارانش تعطیل شده است.

فیلم ‌‌های انتشار یافته از این بیمارستان نشان می‌ دهد که چگونه پرستاران iبه بیماران آسیب‌ پذیر خود صدمه می ‌زدند و آنها را بطور وحشیانه ‌ای شکنجه می‌ نمودند. در فیلم‌‌های ضبط شده دیده می ‌شود که چگونه بیماران با وحشیگری روی زمین کشیده می ‌شوند و با آنها رفتاری توأم با آزار و بی‌ رحمی انجام می‌ گیرد.

بنا بر اعلام پلیس، ۱۱ تن از پرستاران و کارکنان این بیمارستان iبه اتهام ۳۸ فقره بدرفتاری با بیمارانی که مشکلات یادگیری داشته و نیازمند مراقبت‌‌های ویژه می باشند دستگیر شده‌ اند. همهی پرستاران در دادگاه iبه رفتار نفرت ‌انگیز خود اعتراف نموده ‌اند.

سردسته پرستاران مردی iبه نام «وین راجرز» است که iبه ۲ سال زندان محکوم شد. متهم دیگر iبه نام آلسیون داو ۲۵ ساله که iبه شکل سادیستی دو بیمار را داخل اتاق تاریکی قرار داده بود iبه ۲۰ ماه زندان محکوم شده و هر یک از پرستاران دیگر هم iبه چند ماه حبس محکوم شده‌ اند.

آنطور که رسانه ها گزارش تفسیری داده اند بسیاری از خانواده‌‌های قربانیان اتفاق در خارج دادگاه ایستاده بودند و گریه می ‌کردند.


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.