طرح نمایندگان مجلس برای تدوین قانون نظام جامع صنفی مدیران

اسماعیل جلیلی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی مهر با بیان اینکه جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی بدنبال تاسیس فراکسیون نظام صنفی مدیران هستند، گفت: هم اکنون اساسنامه این فراکسیون تهیه شده و در حال دریافت نظرات کارشناسی نمایندگان هستیم.

وی با بیان اینکه هدف از تشکیل فراکسیون نظام صنفی مدیران تدوین قانون جامع برای نظام صنفی مدیران در مجلس شورای اسلامی است، گفت: تدوین قانون برای ساماندهی فعالیت های مدیران اجرایی کشور موجب هویت بخشی به فعالیت های آنان می شود و از سوی دیگر علاوه بر توانمند سازی مدیران نقش آفرینی موثرتر آنان در عرصه ها ملی و بین المللی را بدنبال دارد.

نماینده مردم مسجد سلیمان با بیان اینکه قانون نظام صنفی مدیران از توسعه مدیریت با ایجاد شبکه های تخصصی و راه اندازی آن حمایت می کند، گفت:  هنگامی که قانون نظام صنفی مدیران تصویب شود عملا مدیرانی که منصوب می شوند یا افرادی که می خواهند به سطوح مدیران عالی کشور اتصال پیدا کنند دارای شناسه های ویژه مدیریت می شوند.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس افزود: همچنین با تصویب این قانون مدیرانی که در کشور انتخاب می شوند به نظام جامع صنفی مدیران معرفی و مدیریت آنها مورد تایید این نظام قرار می گیرد. یعنی افرادی می توانند وارد عرصه مدیریت کشور شوند که این نظام صنفی آنها را تایید کرده باشد.

جلیلی همچنین تاکید کرد: در صورت تصویب  قانون نظام جامع صنفی مدیران شناسه مدیریتی به افرادی که قابلیت ها و تحصیلات مدیریتی دارند اعطا می شود.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.