علیرضا نصر: شنبه به اردوها می‌آیم /حضور در وزن چهارم به سلامتی‌ام ضربه می‌زند

۱۶خردادماه،

کاپیتان تیم ملی تکواندو ایران که در اعتراض به اعلام نامش در وزن چهارم برای اعزام در مسابقات جهانی اردوهای تیم را ترک کرده بود گفت: شنبه (فردا) به اردوها می‌آیم و نمی‌خواهم از تمرینات عقب بمانم.

علیرضا نصر آزادانی درگفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، از شنبه به اردوها می‌آیم و نمی‌خواهم از تمرینات عقب بمانم. می‌روم تا ان‌شاءالله مشکلاتم حل شود.

وی افزود: حضور در وزن چهارم به سلامتی‌ام ضربه می‌زند اگر می‌توانستم و مشکلی برای سلامتی‌ام ایجاد نمی‌کرد حتما در وزن چهارم مبارزه می‌کردم چرا که وظیفه‌ام این است. من قبل از این بارها در وزن چهارم مبارزه کردم و مدال‌آوری هم داشتم پس می‌بینید که با حضور در وزن چهارم مشکلی ندارم. من سرباز این مملکت هستم و همیشه وظیفه‌ام را به خوبی انجام دادم. اکنون هم که می‌گویم نمی‌خواهم در وزن چهارم باشم به خاطر این است که اعتراف می‌کنم در این وزن نمی‌توان آن نصر آزادانی همیشگی باشم.

قهرمان تکواندو جهان باتاکید بر اینکه عرق ملی‌ام در این سالها برای همه اثبات شده است، گفت: من بارها برای حضور در مسابقات کیلوخای بسیاری کم کرده ام وهیچ گاه اعتراض نکرده ام و این بار هم اگر در توانم بود حتما باز هم در وزن چهارم مبارزه می‌کردم اما نمی‌خواهم با آبروی تیم ملی، خودم، خانواده‌ام و ایران بازی کنم. تصمیم گرفتم در وزنی به مسابقات جهانی بروم که احتمال موفقیتم بیشتر است.

وی ادامه داد: هر ورزشکاری بهتر از هر کس دیگری می داند که شرایطش چطور است. من می‌دانم که در وزن چهارم نمی‌توانم توانمندی خود را نشان دهم همیشه تابع نظرات فدراسیون و کادر فنی بودم و این بار هم می‌خواهم برای کشورم افتخارآفرینی کنم. به اردوها می‌آیم تا پس از صحبت با مسئولان مشکلاتم حل شود.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.