غرب به بهانه آزادی بیان می‌خواهد دنیا را به فتنه و آشوب بکشاند/ شهادت تعداد زیادی از مسلمانان در مقابله با اهانت به پیامبر

مشاور رئیس جمهور در امور اهل سنت گفت: غرب به بهانه آزادی می‌خواهد دنیا را به فتنه و آشوب بکشد و ساخت فیلم موهن علیه پیامبر اعظم(ص) تنها اهانت به پیامبر نیست بلکه راه را برای اهانت به دیگر ادیان نیز باز می‌کند.

به گزارش خبرنگار دفاعی – امنیتی باشگاه خبرنگاران، مولوی محمد اسحاق مدنی، مشاور رئیس جمهور در امور اهل سنت در مراسم نشست رهبران و اندیشمندان دینی ایران که با موضوع «کرامت ادیان و محکومیت اهانت به مقدسات دینی»‌ برگزار شد، با محکوم کردن اهانت به پیامبر گرامی اسلام (ص) اظهار داشت: تمام دین‌های خداوند نزد مسلمانان قابل احترام بوده و برای مسلمانان، ایمان به پیامبر لازم است، چرا که پیامبر و دیگر انبیاء الهی نام خدا را به انسان‌ها رسانده‌اند.

وی افزود: یک مسلمان حق ندارد به کسی که قبولش ندارد اهانت کند و هیچ موقع نباید به خود اجازه دهد به مقدسات دینی دیگران توهین کند.

مدنی با بیان این که انسان تعجب می‌کند غربی‌هایی که خود را پرچمدار تمدن می‌دانند و ما را عقب‌افتاده فرض می‌کنند به اسم آزادی بیان به پیامبر گرامی اسلام(ص) اهانت می‌کنند.

مشاور رئیس جمهور در امور اهل سنت تصریح کرد: آنها احساسات یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون مسلمان که پیامبر را از جسم خود هم بیشتر دوست دارند نادیده می‌گیرند و اهانت می‌کنند؛ ما در تاریخ انسان‌هایی را داشته‌ایم که به دلیل ممانعت از اهانت به پیامبر جانشان‌ را از دست داده‌اند. مسلمانان زیادی در مقابله با اهانت به پیامبر شهید شده‌اند.

وی با بیان این که این چه آزادی بیانی است که دنیا را به آشوب می‌کشد، افزود: آنها یک انسان بی‌فرهنگ و بی‌تمدن را آزاد گذاشته‌اند تا مسلمانان را تحریک کند و با احساسات آنان بازی می‌کند؛ این آزادی نیست.

مدنی افزود: غرب می‌خواهد با نام آزادی دنیا را به فتنه و آشوب بکشاند و ساخت فیلم موهن، تنها اهانت به پیامبر نیست بلکه راه را برای اهانت به دیگر ادیان باز می‌کند.

مشاور رئیس جمهور  ادامه داد: آنها به هیچ دین و آیینی معتقد نیستند، همانگونه که قدم اول را در جهت توهین به نبی اکرم برداشتند، قدم دیگر را نیز در جهت توهین به دیگر ادیان برخواهند داشت.

وی در امور اهل سنت در پایان خاطرنشان کرد: برای جلوگیری از اقدامات شیطانی توهین‌کنندگان باید تمام ادیان الهی و انسان‌های عاقل دست به دست هم دهند و از مسلمانان حمایت کنند تا دیگر شاهد چنین حادثه‌ای در دنیا نباشیم.

لازم به ذکر است که این مراسم به همت روابط بین‌الملل سازمان بسیج مستضعفین و سازمان فرهنگی ارتباطات اسلامی برگزار شده است.

انتهای پیام/ش۳


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.