فرمانده ناحیه مقاومت بسیج زرند:پروژه‌ سپاه‌هراسی نشان از ضعف دشمنان انقلاب است

چهارشنبه ۳۱ خرداد – ۰۷:۴۱:۳۶ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا – فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان زرند گفت: اجرای پروژه‌های اسلام هراسی، ایران‌هراسی و سپاه‌هراسی نشان از ضعف و ترس دشمنان انقلاب از سپاه پاسداران است.
به گزارش خبرگزاری آریا ، سرهنگ منوچهر شمس‌الدینی با تبریک اعیاد بزرگ شعبانیه و روز پاسدار اظهار داشت: سوم شعبان سالروز تولد بزرگ پاسدار مکتب تشیع با فرمان مبارک بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران حضرت امام (ره) به نام روز پاسدار مزین شد که در اندک زمانی پس از پیروزی انقلاب اسلامی وجود نهادی انقلابی ضرورت یافت و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تأسیس شد.
وی بیان داشت: به حمدالله این نهاد مقدس طی عمر پر برکت خود توانست کارآیی، صلابت، لیاقت و اقتدار خود را در تمام عرصه‌های دفاع از نظام اسلامی چه در جبهه نبرد با دشمنان داخلی و خارجی چه در عرصه سازندگی کشور و چه در مقابله با فتنه‌های دشمنان‌ به خوبی به نمایش بگذارد.
شمس‌الدینی ابراز داشت: امروز به فضل خدا شاهد و ناظر هستیم که این شجره طیبه از چنان رشد و بالندگی و اقتداری برخوردار است که هیچ یک از قدرت‌طلبان و فتنه‌گران داخلی و خارجی با ترفندهای گوناگون قادر نیستند خدشه‌ای به آن وارد کنند.
وی تصریح کرد: در شرایط فعلی سپاه متناسب با مأموریت و فلسفه وجودی خود و نوع شرایط و تهدیدات جدید راه تحول همه جانبه را پیشه کرده ‌و با قاطعیت بیش از گذشته از دستاوردهای انقلاب اسلامی دفاع می‌کند.
شمس‌الدینی خاطر نشان کرد: امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نهادی زنده‌، تحول‌گرا‌، متعهد‌، متخصص و دارای فناوری و تجهیزات روز‌، آمادگی پاسخگویی به هر گونه تهدیدات دشمنان را دارد و با پاسداری سپاه از نظام اسلامی امروز انقلاب ایران تأثیر فرامنطقه‌ای و جهانی پیدا کرده است.
وی گفت: انقلاب اسلامی به عنوان یک ابر‌قدرت در جهان مطرح می‌شود، زیرا ‌توان نیروی‌های مسلح جهان به ویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی را دچار چالش و شکست جدی کرده و قواعد دشمنان انقلاب را به هم ریخته است.
شمس‌الدینی ابراز داشت: اگر کارنامه سراسر جانفشانی این نهاد مولود انقلاب که ۷۰ روز بعد از پیروزی انقلاب به فرمان حضرت امام (ره) تشکیل شد را بررسی کنیم، می‌بینیم‌ که سبزپوشان سپاه ستون اصلی دفاع از آرمان‌های رهبر کبیر انقلاب و قدرت پرتوان در اجرای فرامین رهبر معظم انقلاب و فرمانده کل قوا به شمار می‌روند.
وی بیان داشت: مفهوم پاسداری بر مبنای کلام پرگهر رسول اکرم (ص) که می‌فرمایند «همه شما نگهبان و مسئول هستید»، پاسداری معنای وسیعی دارد، پاسداری از مرزها، پاسداری از ارزش‌ها، پاسداری از جامعه اسلامی، پاسداری از نفس و پاسداران مسئول ‌هستند تا از نفس خود نیز پاسداری کنند و آن چنان نفس را مهار کنند که تابع اسلام و احکام خداوند باشد.
شمس‌الدینی افزود: پاسداری گاه با نیروی بازو صورت می‌گیرد و گاه با صحبت کردن و بیان حقایق، پاسدار انقلاب اسلامی تنها یک لفظ نیست، یک واقعیت است، بدین معنا که اگر کسی بخواهد‌ خلاف مسیر اسلام عملی انجام دهد، وظیفه هر مسلمانی است که از اسلام و ارزش‌های اسلام دفاع و فتنه‌ها را خاموش کند.
وی به ‌صفات پاسداران اشاره کرد و ابراز داشت: پاسداران ما تربیت یافته مکتب عاشورا و کفرستیزان جانباز کربلا و پویش‌گران محرم هستند و به جرأ‌ت می‌توان گفت این پاسداران، پاسداران کشور ایران در قرن ۱۴ هجری نیستند، آنان به صدر اسلام تعلق دارند.
فرمانده سپاه شهرستان زرند تصریح کرد: پاسداران فرزندان اسلام و انقلاب ولایت ‌هستند که با حماسه‌های خون‌باری که در سراسر میهن اسلامی آفریده‌اند، نمایش‌دهنده ایثار و فداکاری این فرزندان راستین انقلاب است.
وی خاطرنشان کرد: ‌در آن روزگار با تجهیزات ا‌ندک و با نفراتی کم‌ در مقابل کفرِ جهانی و مزدوران آن جنگیدند در مقابله با عناصر ضد انقلاب داخل کشور و در نبرد با ارتش تجاوزگر بعث عراق، آنان همیشه قبل از این که به اسلحه خود تکیه کنند‌ به ایمان خود تکیه می‌کنند که آفریننده خلاقیت، تیزبینی و هوشیاری آنهاست.
شمس‌الدینی افزود‌: پاسداران غیور انقلاب اسلامی طی سال‌های جنگ تحمیلی با فرا گرفتن و عملی کردن آموزه‌های مکتب الهی امام حسین (ع‌) شجاعانه در برابر دژ محکم دشمنان قد علم کردند و با تکیه بر نیروی ایمان آنان را به زانو در آوردند.
وی تصریح کرد:‌ آنها در طول این سال‌ها در عرصه‌های مختلف امتحان خود را به خوبی پس داده‌اند و به همگان ثابت کردند که در راستای حفظ ارزش‌های اسلام و انقلاب از هیچ دشمنی باکی ندارند و اگر دشمنان اسلام امروز با کار بر روی افکار مردم پروژه‌های اسلام هراسی، ایران‌هراسی و سپاه‌هراسی اجرا می‌کنند، نشان از ضعف و ترسشان از پاسداران است.
شمس‌الدینی خاطر نشان کرد: اگر امروز در کنار جنگ نرم و تحریم اقتصادی کشور‌، نام بعضی از اشخاص پاسدار می‌آید، نشان از تاثیر و عظمت این نهاد مقدس است و امروز دشمنان اسلام و انقلاب همواره از منش، رفتار، تفکر، ایثار و از جان گذشتگی پاسداران هراس دارند‌ و می‌دانند که با وجود چنین نیروی عظیم، کارآمد و از خود گذشته هیچ دشمنی قادر به تهدید ایران اسلامی نیست.
وی گفت: ما پاسداران ‌هیچ‌وقت اجازه دست‌درازی متجاوزان به این نظام را نمی‌دهیم و در همه حال و پشت سر ولی‌فقیه حرکت می‌کنیم ‌و آماده جانفشانی در راه انقلاب‌، نظام و ولایت هستیم.
شمس‌الدینی اذعان داشت: به همین مناسبت برنامه‌های مختلفی توسط سپاه و بسیج از جمله دیدار و سرکشی از چند خانواده پاسداران شهید، آزادگان پاسدار، جانبازان پاسدار شهرستان، غبار‌روبی و عطر‌افشانی قبور مطهر شهدا‌، جشن بزرگ میلاد امام حسین (ع) و روز پاسدار‌، تجلیل از پاسداران نمونه‌، پیاده‌روی و کوهپیمایی خانوادگی پاسداران‌، شرکت پاسداران در نماز جمعه‌، دیدار با امام جمعه شهرستان‌، برگزاری نشست‌های مختلف فرهنگی با موضوع بزرگ پاسدار اسلام حضرت امام حسین (ع) و … برگزار می‌شود.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۶۲۰۱۹۴۱۳۶۲۷۸


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.