مراسم افتتاحیه‌ اردوهای طرح «هجرت ۳» در کانون اندیشه‌ اسلامی کرمان برگزار شد

خبرگزاری آریا – مراسم افتتاحیه‌ اردوهای طرح «هجرت ۳» با همکاری آموزش و پرورش ناحیه‌ دو و ناحیه‌ مقاومت حضرت رسول (ص) سپاه شهرستان کرمان، در کانون اندیشه‌ اسلامی کرمان برگزار شد.
به گزارش خبرگزاری آریا ، در این مراسم فرماندار کرمان، با اشاره به جایگاه ولایت‌پذیری در مکتب اسلام ناب محمدی، گفت: ولایت در مکتب اسلام و جهان‌بینی توحیدی از جایگاه والایی برخوردار است و آیات متعدد قرآن نشان‌گر ضرورت و اهمیت بحث ولایت‌پذیری است.
سعیدی افزود: امروز دشمنان از ولایت‌پذیری و علم و دانش جوانان ایرانی هراس دارند و پیروی از ولایت فقیه، باعث یأس و ناامیدی آن‌ها شده است.
وی ادامه داد: جوان ایرانی دارای هدف و مسیر است و عشق به ولایت این مسیر را مشخص می‌کند.
سعیدی با اشاره به ضرورت غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان، تصریح کرد: خوش‌بختانه دانش‌آموزان با استقبال از اردوهای طرح «هجرت» و با کمک به بسیج سازندگی، به عنوان سفیران کار و تلاش محسوب می‌شوند و به عنوان نیروهای تاثیرگذار در جامعه ایفای نقش می‌کنند.
مسئول بسیج سازندگی ناحیه‌ مقاومت حضرت رسول (ص)، سپاه شهرستان کرمان، نیز در این مراسم گفت: اردوهای طرح «هجرت ۳» با استفاده از نیرو و نشاط جوانی دانش‌آموزان و در راستای پرکردن اوقات فراغت آن‌ها در ایام تابستان در قالب برنامه‌های فرهنگی، تربیتی و سیاسی و فعالیت‌های عمرانی در زمینه‌ مرمت، بهسازی و زیباسازی مدارس برگزار می‌شود.
حجت‌الله پاداش افزود: در این اردوها که از اول تیر ماه تا پایان شهریورماه سال جاری در حال برگزاری است، ۲۲۰۰ نفر در سطح ناحیه‌ی مقاومت حضرت رسول (ص) سپاه شهرستان کرمان در این اردوها شرکت دارند.
وی هدف از اجرای این طرح را، تربیت نیروی جوان و قرار دادن جوانان در فضای رشد معنوی هم‌راه با تربیت دانست و گفت: خوش‌بختانه دانش‌آموزان استقبال خوبی در سال جاری از این طرح دارند.


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.