فولادگر: جلسات مشترک دولت و مجلس متوقف شده است/ جلسه کارشناسی هم لغو شد

۰۲م اسفند ،

رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی با بین اینکه جلسات مشترک دولت و مجلس که در خصوص کمک های معیشتی به مردم و چگونگی اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها برگزار می شد به طور کلی متوقف شده است، گفت : قرار بود جلسه کارشناسی ادامه داشته باشد که آن هم به سبب سفر نایب رئیس مجلس لغو شد.
حمیدرضا فولادگر با اشاره به خبر انتشار یافته برای ادامه جلسات مشترک دولت و مجلس گفت: چنین خبری صحبت ندارد زیرا به طور کلی جلسات مشترک دولت و مجلس که قبلاً برگزار می شد متوقف شده است.

وی گفت: نتیجه آن جلاست توافق دربارهٔ کمک معیشتی به مردم بود و نمایندگان دولت و مجلس در خصوص هدفمندی به هیچ توافقی نرسیدند.

رئیس کمیسیون ویژه مجلس خاطرنشان کرد: چهارشنبه هفته قبل جلسه ای به دعوت آقای ابوترابی نایب رئیس مجلس از وزیران اقتصادی دولت و جمعی از نمایندگان به عنوان جلسه کارشناسی برای بررسی چگونگی اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها برگزار شد و قرار بود امروز هم این جلسه برگزار شود اما به سبب سفر آقای ابوترابی جلسه کارشناسی هم لغو شد و فعلاً جلسه ای برگزار نمی شود.

وی گفت: در جلسه قبل نیز بحث های کلی مطرح شد و موضوع مهمی مورد بررسی قرار نگرفت.

وی ادامه داد: به طور کلی اگر دلوت بنای اجرای فاز دوم هدفمندی را داشته باشد باید آن را در لایحه بودجه ببیند و راهی هم غیر از این وجود ندارد.

فولادگر اضافه کر: مذاکرات قبلی مجلس و دولت در این باره متوقف ماند اما حتی اگر ادامه هم می داشت نتیجه بحث باید در بودجه ۹۲ آورده می شد.

نماینده اصفهان گفت: تداوم اجرای مرحله اول این قانون مشکلی ندارد اما برای اجرای مرحله دوم ما به لایحه دولت نیازمندیم. این جلسات کارشناسی هم اگر برگزار می گردد صرفاً در خصوص چگونگی اجرا بحث می گردد و قرار نیست جلسات به نتیجه مشخصی برسد زیرا آن چه که در بودجه ۹۲ گنجانده شود به صورت جدی مورد بحث مجلس قرار می گیرد و نمایندگان دربارهٔ آن نظر نهایی خود را می دهند.

/۲۷۲۷

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.