مافیای قدرت و ثروت به دنبال نارضایتی مردم/مناسبان اقتصادی جریان انحرافی به گرانی دامن می زند

مصطفی افضلی فرد در گفتگو با خبرنگار پارلمانی مهر با بیان اینکه مجموعه ای از عوامل گرانی های اخیر را به وجود آورده است اظهار داشت: یکی از عوامل گرانی ها تحریم ها است زیرا هدف غرب از دور جدید تحریم ها این است که سبد کالای روزانه مردم را نشانه بروند تا مردم به ستوه آمده و دست از مقاومت بر مواضع انقلابی خود بر دارند.

نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی مافیای قدرت و ثروت را از دیگر عوامل گرانی ها خواند و ادامه داد: مافیای قدرت و ثروت با تبانی شرکت های خارجی برای ضربه زدن به نظام زمینه نارضایتی مردم را با احتکار کالاهای اساسی فراهم می کنند و از طریق کسب ثروت های نامشروع زمینه های گرانی را فراهم می کنند.

وی عامل عمده گرانی های اخیر را ضعف نظارت و سو تدبیر دولت و مجلس خواند و تصریح کرد: عدم برخورد قاطع و جدی با عوامل مافیای قدرت و ثروت علت اصلی گرانی لجام گسیخته و تاثیر بیشتر تحریم ها بر بازار است.

افضلی فرد تاکید کرد: جریان انحرافی یکی از مصادیق مافیای قدرت و ثروت است و مناسبات ناسالم اقتصادی این جریان بر گرانی ها دامن می زند.

وی ادامه داد: جریان انحرافی مافیای قدرت و ثروتی است که به درون بدنه دولت رسوخ پیدا کرده و به گرانی ها برای دست یابی به اهداف سیاسی خود دامن می زند.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.