محدودیت های ترافیکی آخر هفته محورهای مواصلاتی کشور اعلام شد

به گزارش ایرنا، در اطلاعیه پلیس راه راهور ناجا آمده است:تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز پنج شنبه ۲۰ مهرماه تا ساعت ۲۴ روز جمعه ۲۱ مهرماه از محورهای کرج – چالوس، هراز – فیروزکوه و محور تهران – سمنان – مشهد و برعکس ممنوع است.

همچنین رفت و آمد انواع تریلر و کامیون از محور کرج – چالوس کماکان ممنوع بوده و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۳ روز جمعه مورخ ۲۱ مهرماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع می باشد.تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ الی ۲۳ همین روز از ۱۵ کیلومتر قبل از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه خواهد بود.

در محور هراز نیز تردد تمامی تریلرها ممنوع و رفت و آمد تمامی کامیونها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۳ روز پنج شنبه مورخ ۲۰ مهرماه و ساعت ۶ صبح تا ۲۳ روزجمعه مورخ ۲۱ مهرماه در این محور ممنوع می باشد.

همچنین تردد تمامی تریلرها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۶ صبح الی ۲۳ روز جمعه ۲۱مهرماه از تهران به قائم شهر و برعکس ممنوع می باشد.

در محور زاهدان به زابل، تردد تمامی تریلرها و کامیونها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۴ تا ۲۰ روزهای پنج شنبه و جمعه ۲۰ و ۲۱ مهرماه از محور زاهدان به زابل و برعکس ممنوع است.

در محور زاهدان- خاش نیز رفت و آمد تریلرها و کامیونها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۶ تا ۲۱ روزهای سه شنبه و جمعه ۲۱ و ۲۴ شهریور از محور زاهدان به خاش و برعکس ممنوع خواهد بود.

اجتمام*۱۵۴۱*۱۵۸۰

انتهای پیام /*

Social@irna.ir


www.irna.ir
منبع:ایرنا
بازنشر: ممتاز نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.