محکومیت شدید موج تازه خشونت و دور تازه نسل‌کشی در میانمار

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ دوشنبه ۸ آبان ۹۱،

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در آستانه یوم الله سیزدهم آبان اعلام نمود

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در آستانه فرا رسیدن یوم‌الله سیزدهم آبان و برپایی تظاهرات ضداستکباری ملت بزرگ ایران، با صدور اطلاعیه‌ای‌ سریع، موج تازه خشونت‌ها و دوره تازه نسل‌کشی در میانمار رابه‌شدت محکوم نمود.

به گزارش تفسیری حوزه حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در آستانه فرا رسیدن یوم‌الله سیزدهم آبان و برپایی تظاهرات ضداستکباری ملت بزرگ ایران، با صدور اطلاعیه‌ای‌ سریع، موج تازه خشونت‌ها و دوره تازه نسل‌کشی در میانمار رابه‌شدت محکوم نمود.
 
در این اطلاعیه آمده است :

در حالی که این روزها شاهد هجوم ناجوانمردانه نظام سلطه و مثلث شوم استکبار جهانی بر ارزش‌های والای انسانی و اسلامی iبه ویژه هتک حرکت iبه ساحت مقدس پیامبر اعظم «صلی الله علیه و آله و سلم» هستیم، بار دیگر موج تازه خشونت و دور تازه نسل‌کشی و قتل عام گسترده مسلمانان میانمار توسط بودائیان تندروی افراطی تحت حمایت نظام حاکم آن کشور iبه راه افتاده است. 

نظام سلطه جهانی و مثلث شوم آمریکا، انگلیس و اسرائیل می‌کوشند تا با همراهی بعضی حکام دست‌نشانده خود و دولت‌های سرسپرده در جهان، موج تازه‌ای از اسلام‌هراسی و اسلام‌ستیزی را iبه راه انداخته و از این روی، افکار عمومی مسلمانان را از مسائل اصلی جهان اسلام و آزادی قدس شریف منحرف نموده و با کشتار مسلمانان، آنان را در سخت‌ترین شرایط برای دست برداشتن از عقاید و ارزش‌های والای اسلامی خود قرار دهند.

بار دیگر دولتمردان میانماری در حمایتی آشکار از بودائیان افراطی، در حرکتی غیرانسانی ، بدون توجه iبه حقوق اولیه انسان‌ها و جمعیت قابل توجه از مسلمانان در آن کشور، دست iبه نسل‌کشی و قتل و غارت زده و دور تازهی از خشونت‌های ضدبشری را iبه راه‌ انداخته‌اند. 

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در پایان این اطلاعیه عنوان نمود : ملت بزرگ ایران اسلامی، ضمن حضور پرشور و انقلابی در تظاهرات ضداستکباری یوم‌الله سیزدهم آبان و اعلام نفرت و خشم خود از خودکامگی و بسیاره‌خواهی‌های غرب و استکبار جهانی، اقدام ددمنشانه و کشتار وحشیانه مسلمانان میانماری را iبه شدت محکوم نموده و ازدادگاه ها ، مجامع و سازمان‌های بین‌المللی می‌خواهد؛  عاملان اصلی این جنایت را iبه سزای اعمالشان برسانند .

 


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.