مخاطبان فرانسه زبان شبکه سحر پای ˝ میز گرد دینی ˝ می نشینند

برنامه های مذهبی از جمله برنامه های پر مخاطب شبکه سحر به شمار می روند. این قبیل برنامه ها به سبب گرایش اشخاص در اقصی نقاط جهان به مفاهیم معنوی ناب و زلالی که از کانال شبکه های ایرانی پخش می شوند در جدول تولید و پخش شبکه سحر نیز قرار گرفته اند.

 به گزارش خبرگزاری هنر ایران ” میز گرد دینی ” یکی از همین برنامه های مذهبی است که از ابتدای سال ۹۲ در جدول پخش سیمای فرانسه شبکه سحر قرار گرفته و هر روز به روی آنتن می رود.

 ” میزگرد دینی ” از سری برنامه های مذهبی است که در سیمای فرانسه تولید شده است و پخش آن از کانال یک این شبکه آغاز شده است.
این برنامه که به صورت گفتگو محور در بیروت تهیه شده است با حضور یک کارشناس مسایل دینی به موضوعات گوناگون می پردازد.
” میز گرد دینی ” از بخش های مختلفی مانند گفت و گوی مجری و کارشناس، پخش نریشن، وله های تصویری و … تشکیل شده است. آسیه حسینی به عنوان مجری در این برنامه حضور دارد و شیخ حیدر نیز کارشناس این برنامه مذهبی است.
موضوعاتی که در این برنامه به آن پرداخته می گردد عبارت است از؛ خدا شناسی، معاد، نبوت در اسلام، امامت و شناخت اهل بیت، قرآن، برزخ، ایمان به اسلام در عصر حاضر، عدل الهی، فرق و مذاهب اسلامی، تقرب الی الله، لزوم داشتن مرجع تقلید، امر به معروف و نهی از منکر، حج، تقریب مذاهب و جهانی شدن اسلام، حجاب، جهاد اکبر و …

از موضوعات و نکات جالب توجه این برنامه می توان به حضور عده ای از مخاطبان در استودیوی برنامه اشاره کرد.
” میز گرد دینی ” هر روز از ساعت ۱۰ صبح به وقت تهران در ۲۰ قسمت ۳۰ دقیقه ای برای مخاطبان فرانسه زبان شبکه بین المللی سحر روی آنتن خواهد رفت.


آخرین خبرها
منبع: هنر آنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.