مدیرعامل بانک مسکن: اول اعتبار سنجی نمایید؛ بعد وام دهید

به گزارش تفسیری ممتاز نیوز به نقل از بینا در تاریخ دوشنبه ۱۵آبان۹۱،

مدیرعامل بانک مسکن: اول اعتبار سنجی نمایید؛ بعد وام دهید | چاپ |
دوشنبه ۱۵ آبان ساعت ۱۱:۴۲

بینا- باید اعتبارسنجی لازم برای مشتریان در وقت پرداخت تسهیلات انجام شده و ظرفیت‌های اعتباری مشتری به درستی بررسی گردد.
به گزارش تفسیری بینا، مدیر عامل این بانک با بیان این مطلب در دومین سمینار فصلی مدیران ارشد بانک مسکن در سال جاری ، بر جذب منابع و ایجاد تعادل در منابع و مصارف تاکید نمود.
قدرت اله شریفی، با اشاره به تلاش دشمنان در به انزوا کشیدن ایران اسلامی افزود: کشور ما ۳۳ سال در برابر این تهدیدها ایستادگی نموده و همچنان نیز با رهبری داهیانه‌ مقام معظم رهبری و تلاش بی‌وقفه دولت خدمت‌گزار ایستادگی می‌کند.
مدیر عامل بانک مسکن، رشد منابع بانک تا پایان مهر ماه سال جاری را در مقایسه با پایان اسفند ماه سال گذشته، ۱۴ درصد عنوان و تاکید نمود: درشرایط رقابتی حال حاضر، باید بر تلاش خود در جذب منابع بیافزاییم.
وی انتقال حساب‌های سازمان‌های دولتی از بانک‌های خصوصی و موسسات مالی به بانک‌های دولتی را فرصتی برای جذب منابع دانست.
شریفی با تاکید بر انجام کنترل و نظارت در شعب گفت: عدم کنترل و سرکشی مدیران به شعب سبب بروز اختلافات و مشکلات بسیاری می‌شود.
مدیرعامل بانک مسکن با اشاره به میزان وصول مطالبات از مدیران و کارکنان خواست تلاش بیشتری در وصول مطالبات و به خصوص مطالبات روستایی داشته باشند.
رییس هیات مدیره بانک مسکن، بر رعایت نسبت مصارف به منابع بانک تاکید نمود و یادآور شد : باید همهی مدیریت‌ها برای ایجاد تعادل در این نسبت اهتمام داشته باشند.
ارایه ویژگی‌های مدیران از دیدگاه آیات و روایات اسلامی از جمله مواردی بود که مدیرعامل بانک در پایان سخنان خود به آن پرداخت.


RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.