مسوولان بخش فشافویه ری با خانواده شهدا دیدار کردند

به گزارش ایرنا، مسوولان بخش فشافویه با حضور در منزل شهیدان زارع و جهانی با خانواده های این شهیدان دیدار و از ایشان تجلیل نمودند و یاد و خاطره شهدا را گرامی داشتند.

در این دیدار شهردار و رییس شورای اسلامی شهر حسن آباد، رییس حوزه قضایی، رییس آموزش و پرورش منطقه و حقیقی فرمانده حوزه بسیج ۳۷۵ شیخ کلینی نیز حضور داشتند.

امام جمعه حسن آباد در این دیدار گفت: هفته دفاع مقدس یادآور خون های مقدسی است که در پای شجره طوبای انقلاب اسلامی ریخته شد و این هفته نماد مجموعه ای از برجسته ترین افتخارات ملت غیور ایران است.

حجت الاسلام ˈرحیم نهاوندیˈ افزود: ملت غیور ایران در دفاع از مرزهای میهن اسلامی با جانفشانی دلاورانه در پای پرچم افراشته اسلام و قرآن ایستادگی کرد و در این مجموعه تابناک درخشنده ترین و نفیس ترین نگین گرانبها یاد و خاطره شهیدان است.

وی تصریح کرد: شهیدان هشت سال دفاع مقدس جوانان رشید و پاک سرشتی بودند که با آگاهی و درک والای خود موقعیت حساس کشور را تشخیص دادند و وظیفه بزرگ جهاد در راه خدا را مشتاقانه پذیرا شدند.

همچنین بخشدار فشافویه نیز در این دیدار گفت: دوران دفاع مقدس دوره نورانی و دوران طلایی انقلاب اسلامی به شمار می‌رود به گونه‌ای که مسیر آینده را برای ملت ایران درخشان ترسیم کرده است.

ˈکریم رئوفˈ افزود: مردم ما به ویژه نسل جوان باید با حماسه‌آفرینی‌های دفاع مقدس بیش از پیش آشنا شده و نسبت به آن بصیرت و بینش پیدا کنند تا بتوانند پاسدار خوبی برای آرمان‌های نظام و انقلاب باشند.

وی اظهار داشت: ایران اسلامی امروز به یکی از قدرت‌های بزرگ در منطقه و جهان تبدیل شده و این به برکت هشت سال دوران دفاع مقدس است، برهمین اساس تا می‌توان باید از ارزش‌های این دوران پاسداری کرد.

رئوف با بیان اینکه حماسه دفاع مقدس، جوهر و هدف انقلاب اسلامی را به نمایش گذاشت، تصریح کرد: این هدف عدالت خواهانه و انسان دوستانه هم اکنون به الگویی برای جنبش های آزادی بخش منطقه و جهان بدل شد.

۶۸۸/۶۹۹

انتهای پیام /*


www.irna.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.