مسیرهای دارای بیشترین تقاضای سفر استان سمنان شناسایی شد

۲۳م اسفند ،

ˈایرج دست نشانˈ روز چهارشنبه در نشست ارتقای سطح خدمات هماهنگی برای اجرای طرح نوروزی با حضور ادارات مرتبط گفت: در ایام اجرای طرح، ستاد نوروزی در اداره کل، شهرستانهای تابعه و مرکز مدیریت راههای استان سمنان از بیست و چهارم اسفند جاری تا شانزدهم فروردین از ساعت هفت صبح الی ۱۹ فعال است.

وی افزود: شناسایی محورها و مسیرهای پرتردد و دارای بیشترین تقاضای سفر از جمله سمنان ـ ساری، سمنان ـ بابل، سمنان ـ قائمشهر، شاهرود ـ مشهد، شاهرود ـ اصفهان ـ شاهرود ـ کرج و از مبادی شهرهای استان به مقصد تهران از ضروریات در اجرای این طرح بود که توسط اداره کل صورت پذیرفت.

وی با اشاره به آمادگی کامل این اداره کل برای خدمات رسانی به مسافرین نوروزی افزود: مرکز مدیریت راههای استان سمنان در این ایام فعالند و گزارشهای ترافیکی را به صورت روزانه به مدیران ارشد استانی و ستاد نوروزی مرکز ارسال می کند.

معاون حمل و نقل اداره کل پایانه ها و حمل و نقل استان سمنان با اشاره به راه اندازی سامانه های مختلف اطلاع رسانی در مرکز مدیریت راههای کشور و شعب مراکز استانها تصریح کرد: هموطنان می توانند برای دریافت آخرین خبرها و اطلاعات جاده ها، به پایگاه اینترنتی www.iran141.ir مراجعه کنند و رهنمودها، پیشنهادها و انتقادهای خود را به شماره پیامک ۲۰۰۰۱۴۱ ارسال نمایند.ک/۱

۵۹۹/۶۰۸

انتهای پیام /*

Economic@irna.ir


www.irna.ir
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.