مشاور نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها:رئیس جمهور آینده طراز بالایی از انقلاب رانشان دهد

۱۳خردادماه،

مشاور سیاسی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور با اشاره به امکان ائتلاف عارف و روحانی در آخرین لحظات گفت: وجود پنج کاندیدا در انتخابات برای جبهه اصولگرایان خوب است.

به گزارش خبرنگار خرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه لرستان، نوروزی در نشست انتخاباتی با عنوان «انتخاب شایسته و اصلح» در جمع اساتید دانشگاه پیام نور لرستان تصریح کرد: امکان ائتلاف عارف و روحانی در دقیقه ۹۰ وجود دارد، با این حال آراء اصلاح طلبان یک کاسه می گردد، از این رو وجود پنج کاندیدا در انتخابات برای جبهه اصولگرایان خوب است.

وی از جلیلی، قالیباف، عادل، رضایی و ولایتی به عنوان کاندیداهای اصولگرایان نام برد و افزود: احتمال کنار کشیدن حداد عادل با وجود راه‎اندازی ستادها وجود دارد، اما باز وجود چهار کاندیدا هم برای اصولگرایان شکننده است.

مشاور سیاسی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‎های کشور با تاکید بر اینکه جلیلی کاندیدای دولت نیست، گفت: رئیس جمهور سال ۹۲ باید یک طراز بالایی از انقلاب را نشان دهد و بتواند از هویت انقلاب اسلامی در دنیا دفاع کند.

نوروزی با تاکید بر این‌که انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب توحیدی، عقلانی، اخلاقی و در درجه چهارم یک انقلاب عدالت‎خواه و آزادی‎خواه است، ادامه داد: رئیس جمهور سال ۹۲ باید رئیس جمهوری باشد که بتواند از یک انقلاب بزرگ توحیدی، عقلانی، اخلاقی و آزادی خواه عدالت طلب دفاع کند.

وی تصریح کرد: ضمن آنکه به عدالت و آزادی ارج می‎نهیم، اما افق انقلاب اسلامی بالاتر از این است که تنها بخواهد به این دو مقوله بپردازد.

مشاور سیاسی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‎های کشور با بیان اینکه امروز آمریکا تحت تاثیر انقلاب اسلامی از یک حکومت لائیک به حکومت دینی تغییر رویکرد داده است، گفت: دکترین انتقام همه جانبه آمریکا عوض شده و دیگر آمریکای سابق نیست، فضای آمریکا تحت تاثیر انقلاب اسلامی به یک فضای فرهنگی تغییر پیدا کرده است.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.