مشکل قطع خطوط ارتباطی در مازندران رفع شد

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از برطرف شدن مشکل ارتباطی شهرهای استان مازندران که به سبب بارش برف در این استان در چند روز اخیر ایجاد شده بود، خبر داد.
به گزارش خبرنگار مهر، بارش بی سابقه برف در استان مازندران منجر به قطع برق و ارتباط تلفن همراه در این استان شد.
 
طهماسبی-  مدیر کل اداره ارتباطات استان مازندران در این باره گفت: خوشبختانه، ارتباط شهرهای چالوس، نوشهر، تنکابن و رامسر عادی شد و تنها در ۲۴ پایگاه اینترنتی ارتباط سیار در مناطق روستایی و کوهستانی قطع است.
 
وی با اشاره به اینکه در شهرستان رامسر از ۳۳ پایگاه اینترنتی موجود، دو پایگاه اینترنتی شهری و ۵ پایگاه اینترنتی روستایی قطع است، خاطرنشان کرد: در تنکابن هم ۸ پایگاه اینترنتی روستایی و یک پایگاه اینترنتی شهری از ۴۱ پایگاه اینترنتی و در چالوس و نوشهر ۳ پایگاه اینترنتی شهری و ۴ پایگاه اینترنتی روستایی از مجموع ۵۶ پایگاه اینترنتی موجود قطع است.
 
مدیرکل ICT استان مازندران افزود: تلاش ها ادامه دارد تا در روستاهایی که به سبب صعب العبور بودن و نبود امکانات دسترسی، هنوز ارتباط برقرار نشده در اسرع وقت، ارتباط برقرار شود.
 
به گزارش مهر، روز قبل نیز وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دربارهٔ قطع خطوط ارتباطی در بعضی مناطق غربی مازندران گفت: مراکز بزرگ ارتباطی کشور با ژنراتور کار می کنند و قطع برق در این مناطق، سبب قطع ژنراتور می گردد؛ از طرفی بعضی دستگاههای BTS در روستاها و مناطق کوچک با باتری کار می کنند که به سبب قطع برق خطوط مخابراتی در این مناطق نیز قطع شده است.
 
محمود واعظی با بیان اینکه رئیس جمهور دستور پیگیری این موضوع را داده گفت: با وزیر نیرو مذاکراتی داشتیم و کمیته بحران وزارت ارتباطات نیز این موضوع را پیگیری می کند.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.