منشا همه بدبختی‌های بشر دوری از حقیقت ولایت است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: ولایت فقیه از بدیهیات است که تصور آن موجب تصدیق می‌شود، اما برخی همین امر بدیهی را می‌خواهند رد کنند که یا جاهل هستند یا مغرض.

به گزارش حوزه دفاعی – امنیتی باشگاه خبرنگاران، سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در همایش غدیر که در تهران برگزار شد، اظهار داشت: پیامبر اعظم(ص) وصیت کردند که واقعه غدیر را حاضران به غایبان و آیندگان و پدران به فرزندان بازگو کنند اما به این وصیت پیامبر به خوبی عمل نکردیم.

نقدی با تشکر از سازمان اردویی و راهیان نور بسیج تصریح کرد: نمایش بازسازی این واقعه سال گذشته در ۷۰ شهر کشور اجرا شده و امسال ۱۰۰ شهر به صورت داوطلبانه این واقعه را بازسازی می کنند.

وی غدیر را نقطه عطف تاریخی دانست و عنوان کرد: باید برای تعلیم غدیر از هنر و زیبایی‌ها و لطافت‌های هنری استفاده کنیم.

نقدی در خصوص قول «ان الحکم الا الله » تصریح کرد: خداوند متعال حاکم است لذا جلوه زمینی حکومت الله باید در اختیار کسی باشد که بالاترین مظهر اسماء و صفات الهی باشد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: خدایی‌ترین فرد روی زمین باید حکم الهی را اجرا کند. یعنی کسی که بهترین صفات الهی در وجودش تجلی یافته است.

وی با اشاره به کتاب ولایت فقیه حضرت امام خمینی(ره) گفت: ولایت فقیه از بدیهیات است که تصور آن موجب تصدیق می‌شود، اما برخی همین امر بدیهی را می‌خواهند رد کنند که یا جاهل هستند یا مغرض.

نقدی ولایت امام علی علیه السلام را بدیهی‌ترین مسئله دانست و خاطرنشان کرد: منکرین ولایت یا عقل ندارند و یا مغرض و دشمن هستند و منشا همه بدبختی های بشر نیز دوری از حقیقت ولایت و نپذیرفتن آن است.

وی با اشاره به رسالت بسیج در این امر گفت: اگر بتوانیم حقیقت ولایت را به بشریت نشان دهیم بزرگترین خدمت را به بشر کرده‌ایم که بازسازی صحنه غدیر از مصادیق آن است.

نقدی با اشاره به اجرای موفق نمایش غدیر در ۲ سال گذشته گفت: باید در احیای روز غدیر و اجرای نمایش آن از ظرفیت‌های مردمی استفاده کرد هماهنگونه که مردم ولایتمدار ما در ایام محرم و نیمه شعبان حضوری فعال دارند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پایان استفاده از ظرفیت‌های رسانه‌ای را ضروری دانست و افزود: متاسفانه رسانه‌های ملی ما به دلیل برخی محدودیت‌ها و مسائلی که نمی‌دانیم، برنامه سال گذشته را به خوبی پوشش ندادند.

انتهای پیام/ش۳


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.