منصوری در اندیشه انتقام تبانی سال قبل / گیتی پسند به دنبال قهرمانی مجدد!

۱۵م آذر ،

هفته ی دوازدهم لیگ برتر فوتسال در حالی برگزار می گردد که گیتی پسند و شهید منصوری به مصاف هم می روند شهید منصوری در پی انتقام و گیتی پسند به دنبال اثبات شایستگی های خود است.

به گزارش خبرنگار ورزشیممتازنیوز، رقابت هفته دوازدهم لیگ برتر فوتسال کشورمان در روز پنج شنبه و جمعه پیگیری می گردد.

در جریان برگزاری این رقابت ها دو دیدار در روز پنج شنبه و ۴ دیدار در روز جمعه برگزار می گردد.

تیم های شرکت حفاری و دبیری تبریز در روز پنج شنبه ساعت ۱۶ در حالی به مصاف هم می روند که تیم دبیری تبریز دروازبان ملی پوش این به سبب مصدومیت در بازی حضور نخواهد داشت.

بازی به میزبانی شرکت حفاری برگزار خواهد شد که در هفته ی قبل با پیروزی مقابل تیم میثاق تهران امتیاز بازی را به خود اختصاص داده و جایگاه سوم جدول را از آن خود کرد.

اما تیم دبیری تبریز که در جایگاه ششم جدول جای گرفته هفته ی قبل به قرعه استراحت برخورد.

در دیگر دیدار روز پنج شنبه تیم های شهرداری تبریز وشهرداری ساوه به میزبانی شهردار تبریز به مصاف یکدیگر می روند.

این در حالیست که تیم میزبان، هفته ی قبل تیم ارژن شیراز با نتیجه ی ۴ بر یک شکست داد وبا این نتیجه در جایگاه هفتم ایستاد و شهرداری ساوه نیز در مقابله با شهید منصوری ۳ امتیاز را از آن خود کرد تا دو تیم پیروز هفته ی قبل با روحیه دو چندانی برای کسب امتیاز بازی مقابل یکدیگر قرار گیرند.

رقابت های لیگ برتر فوتسال در روز پنج شنبه با این رویارویی پایان می گیرد.

اما در روز جمعه که در آن با برگزاری چهار رقابت پرونده ی هفته ی دوازدهم لیگ برتر فوتسال مشخص می گردد تیم های گاز خوزستان و میثاق تهران که به ترتیب در رده های ۱۳ و ۱۰ جدول قرار دارند به مصاف یکدیگر می روند.

این دیدار با میزبانی گاز خوزستان که هفته ی قبل با نتیجه ی سنگین ۱۰-۳ مغلوب صبای قم شد برگزار می گردد تیم قعر جدولی برای کسب امتیاز بازی تمام تلاش خود را به کار می گیرد.

در سوی دیگر زمین میثاق تهران حضور دارد که این تیم نیز هفته قبل مغلوب حریف خود شد و در کسب امتیاز ناکام ماند.

در جریان برگزاری هفته دوازدهم لیگ فوتبال راه سازی و ارژن شیراز به میزبانی راه ساری با هم رقابت می کنند.

این دو تیم به ترتیب جایگاه جهانی نهم و یازدهم جدول را به خود اختصاص داده اند و هفته ی قبل نیز مغلوب رقبای خود شده اند راه سازی با نتیجه ی ۳ -۱ امتیاز بازی را تقدیم فرش آرا کرد ارژن شیراز نیز با کسب نتیجه ۴ یک مقابل شهرداری تبریز، شکست را پذیرفت.

دیگر نتیجه ی لیگ برتر فوتسال را رویارویی تیم های قعر جدولی و صدر جدولی رقم می زند که در آن میان تیم رده ی دوازدهمی جدول به مصاف تیم صبای قم که جایگاه دوم را از آن خود کرده می رود.

هلال احمر هفته ی قبل نیز مقابل تیم صدر جدولی گیتی پسند بازی را با نتیجه ی ۳ بر یک واگذار کرد تیم صبای قم نیز حریف خود گاز خوزستان را با نتیجه ۱۰ بر ۳ در هم کوبید.

اما آخر این دیدار هفته دوازدهم بین تیم های شهید منصوری و گیتی پسند برگزار می گردد این بازی که به میزبانی شهید منصوری پیگیری می گردد به سبب اختلافات این دو تیم از جذابیت دوچندانی برخوردار است و حاشیه ای پیش بینی می گردد.

شهید منصوری که جایگاه پنجم جدول را به خود اختصاص داده هفته قبل مغلوب شهرداری ساوه و گیتی پسند تیم صدر جدولی حریف خود هلال احمر را با نتیجه ۳ بر یک شکست داد.

سرمربی شهید منصوری با بازگشت نفرات مصدوم خود امیدیه پیروزی در این دیدار دارد و افضل سرمربی گیتی پسند نیز اعلام کرده که با بازیکنان ثابت خود مقابل این تیم حاضر می گردد تا بازی دیدنی را از هر دو تیم نیز اعلام کرده که با بازیکنان ثابت خود مقابل این تیم حاضر می گردد تا بازی دیدنی را از هر دو تین شاهد باشیم.

اسامی داوران این هفته از لیگ برتر فوتسال به شرح زیر است:

مجید نصیرلو، مجید فراهانی، فرامرز حسینی نژاد، نریمان آزادیان داوران بازی شرکت ملی حفاری و دبیری تبریز که در سالم نفت اهواز برگزار می گردد می باشند.

عبدالکریم سیستانی ناظر این بازی معرفی شده است بازی شهرداری تبریز و شهرداری ساوه که در سالن شهید پور شریفی تبریز انجام می گیرد با داوری عبدالحمید باقری، حمیدرضا طیب طاهری، محمد حامد حدیدی، و مرتضی توکلیان و نظارت بهمن غفاری پیگیری می گردد دیگر دیدار هفته دوازدهم که در سال شهدای گاز اهواز بین تیم های گاز خوزستان و میثاق تهران صورت می گیرد را علیرضا عبدالغنی، مرتضی شکرانه، نریمان آزادیان، فرامرز حسین نژاد داوری می کنند عبدالکریم سیستانی ناظر این بازی است.

پژمان رضایی، حمید کاشانی، رضا فلاح زاده، حسین کشاورز، کریمی داوران راه سازی و ارژن شیراز را که در سالن رسول حسینی ساری برگزار می گردد را برعهده دارند.

بازی هلال احمر و صبای قم در سالن شهید پور شریفی تبریز را حسین شاهمرادی، ابراهیم مسیبی، محمد حامد حدیدی، کامل بایزیدی سوت می زنند و بهمن غفاری ناظر بازی معرفی شده است.

اما دیگر دیدار که حاشیه ای پیش بینی می گردد را علیرضا سهرابی، وحید عرض پیما، علیرضا فولادی، محمد غفاری نژاد بین تیم های شهید منصوری و گیتی پسند در سالن هفتم تیر قرچک داوری می کنند هرمز مشفق به عنوان ناظر بازی در نظر گرفته شده است./آق


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.