باز هم شائبه تبانی در لیگ فوتسال

۱۲م اسفند ،

هفته پایانی لیگ برتر فوتسال در حالی به پایان رسید که بازیکنان صبا معتقد بودند تبانی سال قبل تکرار شده است.

به گزارش ممتازنیوز، هفته پایانی لیگ برتر فوتسال عصر امروز برگزار شد که در پایان با توجه به شکست صبای قم مقابل منصوری و پیروزی گیتی‌پسند برابر شهرداری تبریز این اصفهانی بودند که پس از ۱۵ هفته به صدر جدول راه یافتند و عنوان قهرمانی چهاردهمین دوره لیگ برتر را به خود اختصاص دادند در حالی که در ۱۵ هفته قبل صبا صدرنشین لیگ بود.

قمی‌ها معتقد بودند در دیدار هفته قبل منصوری و گیتی‌پسند اتفاقات غیر طبیعی رخ داده و بازیکنان منصوری در زمین راه می‌رفتند تا بازی را واگذار کنند، همچنین آنها اعتقاد داشتند عدم حضور تماشاگر در این دیدار یک شائبه بزرگ است.

ناصر شریفی مدیر تیم فوتبال صبا از رد و بدل شدن ۱۰۰ میلیون تومان بین تیم‌های منصوری و گیتی‌پسند خبر داد و گفت: اینکه منصوری مقابل گیتی‌پسند بازی را با نتیجه ۴ بر صفر می‌بازد نشان از چیست؟ اما این تیم مقابل ما با انگیزه بالایی ظاهر می‌شود، تمام این مسائل سبب شد تا بار دیگر مسائل مربوط به تبانی سال قبل مطرح شود و مسئولان صبا نسبت به بازی منصوری در هفته قبل برابر گیتی‌پسند معترض بودند.

این دیدار با حواشی مختلفی روبه‌رو بود که به نقل از فارس در زیر می‌خوانید:

*به سبب جلوگیری از اتفاقات و حواشی سال قبل برای دیدار تیم‌های منصوری و صبا دوربین‌های تلویزیونی و خبرنگاران بسیاری در سالن حضور داشتند تا شاهد بازی بدون حاشیه در هفته پایانی لیگ برتر باشند.

*از این دیدار رضا افتخاری سرپرست کمیته فوتسال، علی صانعی و خسوس کاندرلا سرمربی موقت تیم ملی از این بازی دیدن کردند.

* در سالن قرچک پلاکاردی را به عنوان «فوتسال پاکم آرزوست»نصب کرده بودند.

*تماشاگران منصوری شعارهایی را علیه تیم فوتسال صبا و گیتی‌پسند سر می‌دادند، همچنین پس از پایان بازی تماشاگران با بازیکنان صبا درگیری لفظی پیدا کردند.

باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.