گیتی پسندی برای حضور در آسیا باید رضایت ما را بگیرد/ به جام آنها دست نمی‌زنیم!

 کریم منصوری، مدیر عامل باشگاه شهید منصوری قرچک، در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص رای  کمیته استیناف فدراسیون فوتبال در مورد پرونده تبانی در فوتسال که منجر به قهرمانی تیم فوتسال شهید منصوری قرچک شد ضمن بیان مطلب فوق گفت: ما به خاطر آبروی کشورمان و برای آنکه فوتسال ایران آسیب نبیند دیگر به کمیته انضباطی فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا شکایت نمی کنیم اما  مسئولان باشگاه گیتی پسند باید خسارت این تقلب و تخلف خود را به ما بپردازند.

وی در همین خصوص افزود: ما فصل گذشته ۱٫۵ میلیارد تومان هزینه کردیم تا با قهرمانی در رقابت های لیگ برتر فوتسال به رقابت های قهرمانی جام باشگاههای فوتسال آسیا برویم اما با تاخیری که در صدور رای پرونده تبانی در فوتسال صورت گیرد دیگر این موضوع امکانپذیر نیست . بنابراین اعطای کاپ قهرمانی به ما دیگر فایده ای ندارد چون این کاپ را می توان از فروشگاههای لوازم ورزشی با ۳۰ هزار تومان خریداری کرد.

مدیرعامل باشگاه شهید منصوری قرچک تاکید کرد: باید مسئولان فدراسیون فوتبال بستری را فراهم کنند تا مسئولان باشگاه گیتی پسند با ما برای پرداخت خسارت مالی به ما به توافق رسیده و پس از گرفتن رضایت ما در رقابتهای فوتسال قهرمانی جام باشگاههای آسیا حضور پیدا کنند چون تیمی که با تقلب و تخلف در رقابت های جام باشگاههای آسیا حضور پیدا می کند باید تبعات و خسارت آن را نیز بپردازد.

وی با اعلام اینکه متاسفانه کمیته استیناف فدراسیون فوتبال رای این پرونده را با ۲ هفته تاخیر از زمان صدور آن اعلام کرد گفت: درحال حاضر ما قهرمان شده ایم اما حتی یک عکس هم از قهرمانی خود  در رقابت های لیگ برتر فوتسال نداریم. بنابراین قصد داریم که جشن قهرمانی بگیریم اما جامی قهرمانی را که در اختیار باشگاه گیتی پسند قرار گرفته است را نخواهیم گرفت چون دست آنها به آن خورده است و ترجیح می دهیم از میدان منیریه یک جام قهرمانی برای خود بخریم.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.