کنفدراسیون فوتبال آسیا: شمسایی به خداحافظی نمی اندیشد

به گزارش تارنمای این کنفدراسیون، شمسایی هنگام مسابقات جام جهانی فوتسال که نوامبر برگزار می شود، ۳۸ ساله خواهد بود ولی با وجود کسب افتخارات بسیار در گذشته هنوز هم تشنه موفقیت های بیشتر است.

وی که در مسابقات قهرمانی سال ۲۰۱۰ آسیا در ازبکستان غایب بود، در این باره گفت:اگر هنوز آماده باشم، به تیم ملی دعوت شوم و در همین سطح بتوانم بازی کنم، پس چرا بازنشسته شوم. می خواهم تا جایی که می توانم با تیم کشورم به قهرمانی برسم.

شمسایی در مسابقات ۲۰۱۰ آسیا حضور نداشت اما به دلیل درخشش در مسابقات قهرمانی لیگ فوتسال ایران به همراه تیم گیتی پسند، دوباره بازوبند کاپیتانی تیم ایران را به دست آورد.

وی افزود: قهرمانی مسابقات قهرمانی فوتسال آسیا برای ما ایرانی ها افتخار بزرگی است.ما به کسب این قهرمانی عادت کرده ایم و نمی خواهیم این عادت را از دست بدهیم. من برای اینکه به تیم ملی دعوت شوم، تمرینات سختی را انجام دادم و توانستم خودم را در مسابقات باشگاهی ثابت کنم.

گیتی پسند با کمک شمسایی قهرمانی در مسابقات لیگ داخلی ایران را به دست آورد و راهی رقابت های قهرمانی فوتسال آسیا شد. از این رو شمسایی در ماه آینده در مسابقات قهرمانی آسیا نیز حضور پیدا خواهد کرد.

بازیکن کهنه کار فوتسال ایران در این باره خاطر نشان کرد:بله، من به تیمم کمک کردم که قهرمان شود اما در حال حاضر قراردادم با گیتی پسند تمام شده است. ولی اگر آنها مرا بخواهند، خوشحال می شوم در مسابقات قهرمانی آسیا برای این تیم بازی کنم. بازی در مسابقات قهرمانی باشگاه های اسیا برای من یک افتخار است.

ورزشی**۹۱۲۶**۱۴۴۰

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۵۹۸۵۰


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.