موافقت وزیر راه با افزایش تسهیلات مسکن مهر بهاران سنندج

شنبه ۱۰ تیر – ۰۷:۱۴:۵۱ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا – وزیر راه و شهرسازی با افزایش پرداخت سه میلیون تومانی به واحدهای مسکن مهر بهاران سنندج موافقت کرد.
به گزارش خبرگزاری آریا ، نیکزاد امروز در سنندج از طرح ۷ هزار و ۶۰۰ واحدی مسکن مهر بهاران در این شهر بازدید کرد و خواستار تسریع در ساخت و بهره برداری از این طرح شد.
در این بازدید ، وزیر راه و شهرسازی قول داد تا تسهیلات این پروژه را به علت موقعیت آن و افزایش هزینه های آماده سازی از ۲۲ میلیون تومان به ۲۵ میلیون تومان افزایش دهد.
وی گفت: با توجه به موقعیت جغرافیایی پروژه و همچنین هزینه های بالای آماده سازی تسهیلات پرداختی به مسکن مهر بهاران سنندج به ۲۵ میلیون تومان افزایش پیدا می کند و این مهم امروز در جلسه شورای مسکن تصویب شد و برای اجرا به بانک های عامل ابلاغ می شود.
وی همچنین خواستار رفع مشکلات این پروژه و رفع نیازهای آن از شرکت های خدمت رسان شد و افزود: تامین آب ، برق و گاز پروژه مسکن مهر بهاران سنندج باید به صورت ویژه پیگیری شود و در مدت زمان کوتاهی این مهم عملی شود.
هم اکنون برای ساخت پروژه های مسکن مهر بهاران سنندج ۲۲ میلیون تومان تسهیلات از بانک به افراد متقاضی پرداخت شد و خود افراد متقاضی هم هرکدام ۱۵ میلیون تومان پرداخت کرده اند که با توجه به دستور وزیر سهم افراد متقاضی کاهش می یابد.
پروژه مسکن مهر بهاران سنندج در قالب سه فاز اجرایی می شود که در نهایت هفت هزار و ۶۰۰ واحد مسکن تحویل متقاضیان می شود.
فاز اول و دوم این پروژه تا مهر امسال افتتاح و به افراد متقاضی تحویل می شود ولی فاز سوم آن شهریور آینده آماده افتتاح می شود.
هم اکنون ۵۰۰ واحد در قالب این پروژه تکمیل شده است و در صورت تامین آب ، برق و گاز طی روزهای آینده به افراد متقاضی تحویل داده می شود و همزمان با این مهم ، هزار و ۷۰۰ واحد هم به مرحله نازک کاری رسیده است.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۶۳۰۱۹۱۴۵۱۹۲۵


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.