می‌خواستم جسورانه‌تر بسازم

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از جام جم آنلاین در تاریخ ۴شنبه ۱۰م آبان ۹۱،

جام جم آنلاین: ضیاء‌الدین دری کارگردان سریال تلویزیونی “کلاه پهلوی” و امیرعلی دانایی بازیگر نقش فرخ باستانی در این سریال، دیروز ۹ آبان ماه مهمانان ویژه غرفه جام جم در نمایشگاه مطبوعات بودند.

ضیاء‌الدین در بخشی از گفتگو با جام جم درباره انتخاب امیرعلی دانایی برای نقش فرخ باستانی گفت: برای ایفای این نقش علاقه‌مند بودم از چهره جدید استفاده کنم. iبه همین دلیل iبه دنبال بازیگر مناسب برای این نقش بودم، بازیگری که iبه لحاظ فیزیکی هم مناسب نقش فرخ باستانی باشد. iبه ویژه اینکه وقتی کت و شلوار می‌پوشد، همانی باشد که من می‌خواهم.

وی ادامه داد: وقتی محمدرضا شریفی‌نیا، امیرعلی دانایی را iبه دفتر آورد و بعد از گرفتن چند تست متوجه شدم او iبهترین گزینه برای ایفای نقش فرخ باستانی است. iبه همین دلیل او را انتخاب کردم. البته او iبه دلیل اینکه مادلینگ بوده، لنز را می‌شناخت و نسبت iبه این مقوله بیگانه نبود. من هم تلاش کردم تا او نقش‌اش را همان طور که می‌خواهم بازی کند.

کارگردان سریال کلاه پهلوی در پاسخ iبه این سوال که آیا این سریال درگیر ممیزی شده یا نه، توضیح داد: بعد از صحبتی که با مالک‌نظران در تلویزیون داشتم، متوجه شدم دوستان با کلیت قصه مشکل ندارند، بلکه در نحوه پرداخت نظراتی داشتند. دلم می‌خواست این سریال را جسورانه‌تر بسازم.

وی اشاره کرد: معتقد بودم بخش‌های دگرگونی و تحول را باید با جسارت بیشتری iبه تصویر می‌کشیدم. گرچه نتوانستم iبه آن ایده‌آلی که می‌خواهم برسم، اما از کلیت این سریال ناراضی نیستم. با وجود مشکلاتی که داشتیم، اما با کمک پروردگار موفق شدم یک اثر فاخر و دیدنی را بسازم.

دری عنوان کرد: پیش از ساخت سریال کلاه پهلوی از خدا خواستم که اگر مصلحت است این سریال را بسازم. خوشحالم این اتفاق افتاد و این سریال iبه سرانجام رسید.

امیر علی دانایی، بازیگر نقش فرخ باستانی درباره بازی در سریال تلویزیونی کلاه پهلوی iبه جام جم گفت: همیشه علاقه‌مند بودم کارم را در عرصه بازیگری با بازی در یک اثر خاص و بزرگ آغاز کنم، iبه همین دلیل صبر کردم تا iبه این هدف برسم.

وی ادامه داد: با توجه iبه اینکه مادلینگ بودم و تبلیغات بیلبوردها را انجام داده بودم. بنابراین با لنز و دوربین آشنا بودم و خوشحالم توانستم با یک کار خاص و ویژه فعالیتم را در دنیای بازیگری آغاز کنم.

بازیگر نقش  فرخ باستانی افزود: ضیاء‌الدین دری مرتب در طول کار iبه من iبه عنوان بازیگر نقش اول سریال اعتماد iبه نفس می‌داد. همین مساله سبب می‌‌شد با انرژی نقش فرخ را بازی کنم.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.