نبی: کروش تا پایان جام جهانی سرمربی تیم ملی است/ برنامه‌های او قطعا اجرا می گردد

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > فوتبال ملی – پایگاه اینترنتی رسمی فدراسیون فوتبال نوشت:

دبیر کل فدراسیون فوتبال در خصوص اینکه بعضی رسانه ها اعلام کرده اند که کروش سرمربی تیم ملی از ایران می رود و دیگر باز نمی گردد، دربارهٔ صحت این ادعا به نکاتی اشاره کرد.

آیا واقعا کروش از ایران رفته است و دیگر قرار نیست بازگردد؟

به هیچ وجه این موضوع صحت ندارد و به هیچ عنوان در فدراسیون فوتبال این مباحث مطرح نبوده است. اساسا سرمربی تیم ملی و دستیاران وی  مسئولیت تیم ملی را بر عهده دارند و تا پایان جام جهانی نیز قرار داشته  و خوشبختانه در جلسه ای که پنجشنبه هفته قبل رئیس فدراسیون با صالحی امیری سرپرست وزارت ورزش و جوانان و کیومرث هاشمی- مدیر کل حوزه وزارتی معاونت وزارت ورزش و جوانان داشتند، مباحث بسیار خوبی مطرح شد. در این نشست  به جمع بندی مناسبی رسیدیم و وزارت ورزش و جوانان حمایت خود را  از فدراسیون و تیم ملی اعلام کردند.

چرا چنین شایعاتی مطرح می گردد؟

علت آنرا یک عامل اصلی می دانم و آن این است که تیم ملی را وارد حاشیه کنند. ولی ما به این حاشیه ها هیچ توجهی نداریم و فدراسیون بر اساس نقطه نظرات مطرح شده در بعضی رسانه ها، روش خود را تغییر نمی دهد و تمامی کادر فنی تیم ملی همچنان عهده دار وظاریف خود می باشند.

برنامه های کروش را برای تیم ملی اجرا خواهد شد؟

کروش برنامه هایش را داده است و همین جا لازم است اعلام کنم که این برنامه ها قطعا اجرائی خواهد شد.

درباره برنامه های لیگ برتر و تداخل آن با برنامه های تیم ملی چه نظری دارید؟

همانطور که قبلا بنده و رئیس فدراسیون اشاره کرده بودیم اولویت اول و اصلی فدراسیون تیم ملی است و برنامه های سازمان لیگ بر اساس برنامه های تیم ملی تنظیم می گردد. امروز جلسه خوبی با حضور کفاشیان و تاج برگزار شد که خروجی آن حمایت از برنامه های تیم ملی بود. قاعدتا سازمان لیگ به گونه ای برنامه ریزی می کند که مسابقات لیگ برتر-جام خلیج فارس تا ۲۰ فروردین ۹۳ به اتمام برسد و قرار شد در اینباره با باشگاههایی که در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارند هماهنگی های لازم صورت پذیرد و  جلسه ای را با مدیران باشگاهها  مرتبط و با حضور رئیس فدراسیون برگزار کنیم و قاعدتا با تدبیر و تصمیم مدیریتی تعامل لازم بین اهالی فوتبال مستحکم تر می گردد که قطعا این اتفاق به سود فوتبال کشور خواهد بود.

۲۵۲ ۴۳


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.