نخبگان مصری با ورود به میدان اجازه فرصت‌طلبی را از بیگانگان بگیرند

اردیبهشت ۱۴۰۳

دبیر سیاسی اتحادیه اول دانشگاه آزاد با اشاره به اینکه زیان‌دیدگان نابه‌سامانی‌های مصر مردم این کشور می باشند، گفت: نخبگان علمی و دینی مصری با ورود به جریانات داخلی اجازه هرگونه فرصت‌طلبی بیگانگان را گرفته و در راستای تحقق منافع مردم مصر تلاش کنند.

امیر محمد مسجدی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه ورود گروه‌های افراطی به عرصه سیاست سبب سوءاستفاده کشور‌های غربی می‌شود اظهار داشت: به جاست که نخبگان علمی و دینی مصری با ورود به جریانات داخلی اجازه هرگونه فرصت‌طلبی بیگانگان را گرفته و در راستای تحقق منافع مردم مصر تلاش کنند.
 
دبیر سیاسی اتحادیه اول دانشگاه آزاد با اشاره به اینکه زیان‌دیدگان نابه‌سامانی‌های مصر مردم می باشند، گفت: اختلافات این چنینی تنها دامن زدن به حضور بیگانگان و کشته شدن مردم بی‌گناه در درگیری‌های ارتش و موافقان مرسی است.

مسجدی با تاکید بر اینکه تجهیزات نظامی غرب آتش فتنه را در مصر شعله‌ورتر می‌کند،‌ تصریح کرد: نتیجه تزریق سلاح به مصر تشدید جنگ داخلی و کشتار مردم مسلمان مصری است.
 
وی همچنین به مسائل اتفاق افتاده در سوریه اشاره کرد و گفت: توطئه‌های صورت گرفته در سوریه و تخریب مقبره بزرگان اسلام ابزاری است که معارضان از آن برای اختلاف افکنی بین مردم سوریه و شیعه و سنی استفاده می‌کنند.

دبیر سیاسی اتحادیه اول دانشگاه آزاد در پایان با تاکید بر لزوم دخالت نخبگان علمی و دینی مصری در ناآرامی‌های مصر خاطر‌نشان کرد: مردم مصر باید نسبت به وقایعی که در کشورشان اتفاق می‌افتد آگاه باشند و اجازه ندهند تا دشمنان آتش اختلافات آنها را شعله‌ورتر کرده و از آن به نفع خود استفاده کنند، چرا که زیان دیدگان این آشفتگی‌ها و ناآرامی‌ها تنها مردم مصر خواهند بود.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.