نشست عمیق زمین درخیابان ولیعصر تهران وقطع آب ساکنان درپی عملیات مترو

به گزارش ایرنا، این حادثه حدود ساعت ۱۸ رخ داد که براساس گزارش ها تاکنون خوشبختانه تلفات جانی نداشته اما خسارت زیادی به ویژه به تاسیسات آبرسانی وارد کرده است.

معاون بهره برداری شرکت آبفا منطقه پنج تهران در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: یکی از دو نشست زمین که در نتیجه عملیات مترو رخ داد، شکستگی لوله اصلی خط انتقال آب را به همراه داشت.

ˈ افسر صفریˈ افزود: پس از کسب اطلاع بلافاصله ماموران آبفا برای تعمیرات و اتصال شبکه آب وارد عمل شدند.

وی شمار ساکنانی که دچار قطعی آب شده اند را بین ۳۰ تا ۴۰ مشترک عنوان و بیان کرد: بخشی دیگر از ساکنان ساکنان منطقه دچار افت فشار آب شده اند.

این مقام آبفا اظهارامیدواری کرد که کار تعمیرات شبکه انتقال آب بین دو تا سه ساعت آینده انجام شود.

صفری تاکید کرد: طی یکماه گذشته چندین بار است که درنتیجه بی تدبیری مسئولان مترو تهران و عملیات های کنده کاری بدون رعایت مقررات و محاسبات کارشناسی، خیابان ها دچار نشست می شود و تاسیسات آب صدمه اساسی می بیند.

وی افزود: بارها این بی تدبیری ها به شکایت از مترو انجامیده و مترو نیز محکوم شده اما همچنان این حوادث رخ می دهد.

تلاش خبرنگار ایرنا برای مصاحبه با مسئولان مترو تا زمان مخابره خبر بی نتیجه ماند.

به گزارش ایرنا، دو هفته پیش نیز در ضلع جنوبی میدان منیریه تهران به علت حفاری مترو نشست بزرگی در خیابان ایجاد شد که بازسازی آن هنوز به اتمام نرسیده و در تردد اتوبوس های خط ویژه اختلال ایجاد شده است.

نشست خیابان طی چندماه گذشته در نقاط مختلف شهر به ویژه مناطقی که عملیات مترو در جریان است به صورت گسترده رخ می دهد و هربار شهرداری تهران از پاسخگویی طفره می رود.

کمتر از یکماه پیش نشست خیابان در منطقه محلاتی تهران چندخودرو را بلعید و با خود به درون زمین برد که خوشبختانه تلفات نداشت.

تهرام/۹۹۷۷/

انتهای پیام /*


www.irna.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.