نفس تروریستها درسوریه به شماره افتاد

نماینده مجلس سوریه گفت: انفجارهای اخیر دمشق نشانگر ناامیدی تروریست ها و موفقیت ارتش در مبارزه با آنان است.

دمشق(العالم)-“شریف شحاده” شنبه در گفت وگو با شبکه خبری العالم اظهار داشت: انفجارهای اخیر دمشق، بیانگر نفس های آخر تروریستها در رویارویی با نظام سوریه ست. آنها به دنبال شکست های پی درپی از ارتش هم اکنون فکر می کنند که می توانند با عملیات های انفجاری در مناطق مختلف، مسیر حوادث را تغییر دهند.

وی افزود: این انفجارها نشانه ناامیدی تروریست هاست زیرا آنها زمانی از سرنگونی دمشق طی یک هفته سخن می گفتند سپس درباره سرنگونی منطقه ریف دمشق سخن گفتند اما درپایان دیدیم که هیچ یک از ادعاهای آنها به واقعیت نپیوست.

شحاده تصریح کرد: کشورهای غربی به ویژه امریکا، ترکیه و برخی کشورهای عربی مانند عربستان و قطر آشکارا و به منظور تقویت روحیه گروه های تروریستی از آنها حمایت می کنند اما این حمایت به اختلافات و تفرقه بیشتر میان این گروه ها دامن می زند.

وی با اشاره به دعوت رم و پاریس برای برگزاری نشستی درباره سوریه گفت: بحران سوریه تاثیرات منفی بر کشورهای اروپایی خواهد داشت. این بحران فقط به انفجارهای منطقه دامن نمی زند بلکه موجب می شود تا انفجارهایی درسراسردنیا به وقوع بپیوندد.

شحاده خاطرنشان کرد: کشورهای غربی به این باور رسیده اند که اقدامات نظامی در سوریه هیچ تاثیری نخواهد داشت و مزدورانی را که از افغانستان ، چچن و پاکستان بدانجا اعزام می کنند، روزی علیه آنها اقدام خواهند کرد و ترکیه بهترین شاهد این مدعاست.

وی گفت: به دلیل مواضع اشتباه ترکیه در سوریه، آنکارا هم اکنون شاهد انفجارها و اقدامات خشونت آمیزی است.


بولتن نیوز | bultannews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.