نماینده مردم آبادان درمجلس خواستار موافقت بااستعفای مسوولان باشگاه نفت شد

‘محمد سعید انصاری’ روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تیم صنعت نفت در این فصل نتایج ضعیفی گرفته و با این نتایج آینده تیم نگران کننده است.

وی اظهار داشت: مشکل فعلی تیم صنعت نفت بایستی ریشه‌یابی شود و هر چه زودتر راهکاری برای آن ارائه داد.

نماینده مردم آبادان گفت: مدیر عامل این باشگاه تا کنون بارها استعفا داده و دلش دیگر با تیم نیست اما معلوم نیست چرا وزارت نفت با این استعفا موافقت نمی کند.

انصاری افزود: دلیل اصرار وزارت نفت بر ماندن مدیر عامل کنونی باشگاه مشخص نیست البته شاید آنها بخواهند با این کار به فوتبال آبادان ضربه بزنند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: مردم آبادان شیفته تیم صنعت نفت هستند و لحظه به لحظه اخبار این تیم را پیگیری می‌کنند اما برخی‌ نمی‌خواهند خبرهای خوبی از این تیم به مردم برسد.

وی گفت: افراد ضعیفی اکنون در هیات مدیره و کادر فنی تیم صنعت نفت حضور دارند که ماندنشان باعث تضعیف شدن این تیم می شود و بهتر است از این تیم بروند.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی افزود: نتایج بازی‌های صنعت نفت در این فصل به طور واقعی نگران کننده است و تحقیر نام آبادان به‌خاطر بازی ضعیف برخی بازیکنان کم‌ کار توهین به مردم فوتبال‌ دوست این شهر است.

انصاری در ادامه خواستار عذرخواهی هیات مدیره باشگاه نفت آبادان از مردم شد و گفت: امیدواریم به‌ زودی شاهدتغییرات خوب برای تقویت این تیم ریشه‌ دار باشیم.

ک/۳ ۷۱۰۴/۶۴۱

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۶۷۱۳۶


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.