نماینده ولی فقیه در سپاه: دشمن در انتخابات به دنبال عناصر قدرت طلب است/ سناریو اقتصادی دشمن، تشدید تحریم‌ها است

۸فروردین ۱۳،

حجت‌الاسلام علی سعیدی امروز در جمع تعدادی از مردم نیشابور در تکیه ابوالفضلی نیشابور اظهار کرد: صحنه نبرد دشمن با ملت ما از طریق فشار اقتصادی به داخل شهرها و منازل کشیده شده است.

آنچنان که فارس گزارش داده، وی با بیان اینکه دشمن دو برنامه سیاسی و اقتصادی در مقابله با کشور دارد، افزود: سناریو اقتصادی دشمن، تشدید تحریم‌ها است و در حال حاضر حصر حقیقی اتفاق افتاده است.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: ملت و رهبری حامل پیام‌های بزرگی می باشند بنابراین حق هیچ‌گونه عقب‌نشینی را نداریم و اگر در این عرصه‌ها پایدار باشیم خط‌شکن تاریخ هستیم. ملت با ایستادگی پای فرمایشات رهبری می‌توانند بر جبهه کفر پیروز و حاکم روی زمین و پیشوا و الگوی دیگران ‌شده و به عزت و امنیت دست یابند.

سعیدی با اشاره به اینکه ۳۴ سال از انقلاب می‌گذرد و بقای انقلاب تلاش و استقامت می‌خواهد، یادآور شد: بیش از ۲ هزار شهید بر تارک نیشابور می‌درخشد و امروز زن و مرد نیشابور باید در پیروی از شهدا مقابل جبهه کفر بایستند.

وی با بیان اینکه فشار اقتصادی روی بدنه مردم است تا آنها تسلیم دشمنان شوند، تاکید کرد: اگر مردم تسلیم دشمن شوند، پاسخی در برابر تاریخ و شهدا نداریم.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: در این شرایط یک عده به‌دنبال نبرد اقتصادی با آمریکا و یک عده دنبال ذخیره‌کردن اموال و گران‌تر کردن کالاها می باشند.

سعیدی با تفسیر آیات قرآن مجید، گفت: اگر مردم پای رهبری بایستند، اراده خدا بر این قرار می‌گیرد که پیروزی رقم بخورد.

وی با طرح این پرسش که چرا صدای ما را قطع می‌کنند، اظهار کرد: گسترش تشیع در همه دنیا مشهود است و انقلاب اسلامی، پرچم اهل بیت(ع) را در دنیا بلند کرده و اسلام دارد در دنیا روز به روز نفوذ بیشتری می‌کند.

سعیدی با بیان اینکه اگر یک توده‌ای ۱۰۰ سال هم در زندان روی اصول غلط اعتقادی بایستند، ارزش ندارد، گفت: هر استقامتی ارزش ندارد و ایستادگی برای هدف مشروع ارزشمند است.

سعیدی تاکید کرد: دشمن به‌دنبال اخلال در انتخابات و به‌دنبال عناصر قدرت‌طلب است و قصد دارد موج ایجاد کند تا فتنه دیگری پدید آورد.
/۲۷۲۲۰

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.