“حماسه سیاسی و اقتصادی” پادزهر سناریوهای سیاسی و اقتصادی دشمن برای سال ۹۲

۱فروردین ۱۳،

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تشریح سناریوهای سیاسی و اقتصادی دشمن برای سال ۹۲، شعار سال تازه را پادزهر این سناریوها دانست.

به گزارش گروه وبگردیممتازنیوز، حجت‌الاسلام‌ و‌المسلمین علی سعیدی نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار  سیاسی خبرگزاری تسنیم ، سال ۹۲ را سال نتیجه گرفتن و بهره‌وری مردم انقلابی ایران از مقاومت و استقامت در برابر توطئه‌ها دانست و گفت: به‌نظر می‌رسد که نظام سلطه ۲ سناریو را برای پیاده‌کردن نقشه‌های‌شان در سال تازه بر ملت ایران دارند.

وی مسائل اقتصادی و سیاسی را دو سناریوی طراحی شده دشمن علیه انقلاب اسلامی عنوان کرد و ادامه داد: سناریوی اقتصادی بر مسئله تحریم اشاره دارد یعنی فشار روی بدنه جامعه از طریق تحریم به‌منظور جدایی مردم از حاکمیت و مقام معظم رهبری.

***دشمن با فشار سیاسی دنبال بهره‌وری از نتایج تحریم است

نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه هدف دشمن از فشار‌ها و تحریم‌های اعمال شده شکستن صبر و مقاومت مردم است، دومین سناریوی دشمن را سناریوی سیاسی دانست و اظهار داشت: استکبار با فشار سیاسی دنبال بهره‌وری از نتایج تحریم است و بر این اساس انتخابات ایران را نزدیک‌ترین و سریع‌ترین راه‌حل برای ایجاد بحرانی دیگر در کشور می‌بینند.

***دشمن دنبال سربازگیری از عناصر داخلی است/شعار سال پادزهری بر نقشه‌های دشمنان

سعیدی اضافه کرد: غرب در انتخابات قبل (ریاست‌جمهوری دهم) روی تعدادی از اشخاص بحران‌زا انگشت گذاشت و فتنه ۸۸ را رقم زد و امروز نیز دنبال پیدا کردن یک قدرت‌طلب سیاسی‌گرای دیگر در داخل کشور است و از هم‌اکنون دنبال سربازگیری از عناصر داخلی می باشند.

وی نام‌گذاری سال ۹۲ را به‌نام “حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی” پادزهری بر همه سناریو‌های دشمنان توصیف کرد و افزود: مقام معظم رهبری با هوشمندی نقشه راه مردم و مسئولان را برابر توطئه‌های دشمنان در سال جاری ترسیم کردند و ملت ایران بار دیگر “نه” بزرگی را بر پیشانی نظام سلطه خواهند کوبید و با حضور شکوه‌مندانه خود در انتخابات به‌سمت گفتمان رهبری و امام حرکت خواهند کرد.

***حماسه سیاسی و اقتصادی مهم‌ترین راهبرد حفظ و تداوم انقلاب است

نماینده ولی فقیه در سپاه تصریح کرد: این دو رکن اساسی(حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی) در حقیقت مهم‌ترین راهبرد حفظ انقلاب و تداوم آن با تکیه بر پیشرفت‌ها و حفظ همه ارزش‌هاست.

سعیدی با یادآوری حماسه‌آفرینی‌های مسلمانان در صدر اسلام، به پیروزی مردم در شعب ابی‌طالب اشاره کرد و گفت: مردم در شعب ابی‌طالب با همه مشکلات ۳ سال تمام مقاومت کردند و توانستند با رهبری الهی پیامبر اعظم و انقلابشان پایداری کنند و در نهایت زمینه حاکمیت دینی را در شبه‌جزیره عربستان رقم زدند و الآن هم چهارچوب ما نیز همین است.

وی همچنین به حماسه کربلا اشاره کرد و اظهار داشت: ما اوج ایثار را در اتفاق کربلا دیدیم و جایی که امام حسین(ع) در برابر عرفی‌ترین نیاز انسان یعنی آب مقاومت کرد و اکنون ما نیز باید مرور کنیم که آیا چنین آمادگی را در برابر عرفی‌ترین نیاز‌ها خواهیم داشت یا خیر؟ به‌اعتقاد من همه این حماسه‌ها برای تک‌تک ما درس عبرت است.

نماینده ولی فقیه در سپاه حماسه را یک نبرد مقدس الهی ــ معنوی و هدفمند تعریف و خاطرنشان کرد: ما در انقلاب اسلامی ۳۴ سال در یک نبرد تمام‌عیار با دشمن و نظام سلطه هستیم.

***ویژگی‌های نبرد با استکبار

سعیدی هدفمند بودن، مقابله سخت‌افزاری و نرم‌افزاری و مقدس بودن را ۳ ویژگی بارز نبرد در برابر استکبار عنوان کرد و گفت: به‌حول و قوه الهی ملت ایران در این عرصه ایستاده و در آینده هم خواهند ایستاد و این ایستادگی تبدیل به یک حماسه باشکوه و ماندنی در تاریخ نبرد ذاتی نیروهای الهی و نیروهای شیطان می‌شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مردم ایران با حضور در انتخابات خردادماه نه‌تنها حماسه سیاسی را در نبرد با جبهه استکبار رقم خواهد زد بلکه زمینه‌ها را برای پیروزی نهایی نیز هموار خواهند کرد.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.