خلق حماسه سیاسی نشان‌دهنده همراهی مردم با نظام و رهبری است

۲۸خردادماه،

سخنگوی حزب آبادگران جوان گفت: خلق حماسه سیاسی نشان‌دهنده عزم و اراده ملت ایران برای همراهی با مقام معظم رهبری است چرا که با تعیین شعار امسال مبنی بر حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی،‌ مردم نیز در این مسیر حرکت کردند.

“بیت‌الله بدرلو” سخنگوی حزب آبادگران جوان در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران با اشاره به خلق حماسه سیاسی از سوی مردم اظهار داشت:‌ این حماسه نشان‌دهنده عزم و اراده ملت ایران برای همراهی با مقام معظم رهبری است چرا که با تعیین شعار امسال مبنی بر حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی،‌ مردم نیز در این مسیر حرکت کردند.  
 
وی ادامه داد:‌ مردم براساس برنامه‌ها و توانمندی کاندیداها به انتخاب خود رسیدند و همه ما نیز برای “حجت‌الاسلام والمسلمین روحانی” آرزوی موفقیت داریم.
 
سخنگوی حزب آبادگران جوان افزود: ادامه حماسه سیاسی حرکت برای تحقق حماسه اقتصادی است که همه مسئولین و در راس آنها رئیس جمهور منتخب مردم برای آن تلاش کنند تا بتوانند پاسخ مناسبی به اعتماد مردم بدهند.  
 
بدرلو تصریح کرد:‌ حزب آبادگران جوان نیز از هیچ کمکی به دولت جدید در تحقق حماسه اقتصادی و پیشرفت در کشور دریغ نخواهد کرد.  
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: روحانی هم در تبلیغات و هم در مناظرات نشان دادند به جریان خاصی وابسته نیستند و از هر دو طرف اصولگرایان و اصلاح‌طلبان حامیان جدی دارند لذا باید با بکارگیری توانمندی همه جناح‌ها در صدد تحقق بخشیدن هر چه سریعتر حماسه اقتصادی باشند.
 
انتهای پیام/  


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.