خلق “حماسه سیاسی”، قدرت چانه‌زنی نظام در عرصه‌های بین‌المللی را افزایش می‌دهد

۱فروردین ۱۳،

سخنگوی عضو هیئت‌رئیسه مجلس، با اشاره به نامگذاری سال جاری به نام سال “حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی”، گفت: خلق حماسه سیاسی توسط ملت بصیر ایران در سال جاری ، قدرت چانه‌زنی نظام در عرصه‌های بین‌المللی را افزایش می‌دهد.

“عبدالرضا مصری” نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران با اشاره به نامگذاری سال ۹۲ به نام سال “حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی”، گفت: با توجه به پیش‌رو بودن دو انتخابات ریاست جمهوری یازدهم و شوراهای اسلامی شهر و روستا درسال جاری و تلاش دشمنان انقلاب برای کنار زدن مردم از صحنه انقلاب اسلامی، حضور گسترده و حماسی ملت بصیر انقلاب در عرصه سیاسی، دشمنان را دلسرد و حماسه تاریخی دیگری را رقم خواهند زد.

وی در ادامه افزود: از بعد داخلی و بین‌المللی خلق حماسه سیاسی می‌تواند نشان دهنده بصیرت، آگاهی، شعور سیاسی و زمان‌شناسی ملت بصیر ایران باشد.

سخنگوی هیئت‌رئیسه مجلس با تأکید بر اینکه شرکت پرشور مردم در انتخابات ریاست جمهوری قدرت چانه زنی نظام در عرصه‌های بین‌المللی را افزایش خواهد داد تصریح کرد: زمان شناسی ملت ایران برگ برنده نظام جمهوری اسلامی ایران پای میز مزاکرات هسته‌ای خواهد بود.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس، در ادامه به مولفه‌های خلق حماسه اقتصادی اشاره کرد و اظهار داشت: توجه به مولفه‌های اقتصاد مقاومتی، اصلاح ساختار نظام بانکداری در راستای حمایت از تولید، رونق تولید ملی، حمایت از تولید کنندگان، فرهنگ‌سازی در راستای مصرف تولیدات داخلی، کیفی‌سازی تولیدات داخلی از جمله مباحثی است که در خلق حماسه اقتصادی موثر خواهد بود.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.