نماینده مردم نطنز: حضور پرشور مردم انتخابات نیرنگ دشمنان را به خودشان برمی‌گرداند

۲۱فروردین۱۳،

7-478.jpg

نماینده مردم نطنز در مجلس شورای اسلامی گفت: وقتی حضور مردم در عرصه سیاسی گسترده باشد، اقتصاد هم رشد پیدا می‌کند و واگذاری اقتصاد کشور به بخش خصوصی حماسه سیاسی و اقتصادی را به ارمغان می‌آورد.

محمد فیروزی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه اصفهان، اظهارکرد: با توجه به این‌که در سال ۹۲ انتخابات مهم ریاست جمهوری را در پیش داریم و غرب نیز تحریم‌های به اصطلاح فلج کننده را علیه ملت ایران وضع کرده است، مقام مظم رهبری با هوشیاری کامل امسال را سال «حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی» نامگذاری کرده‌اند.

وی افزود: مردم ثابت کرده‌اند که در ۳۴ سال قبل همیشه پشتیبان نظام و انقلاب بوده‌ و در تمامی عرصه‌ها حضور گسترده داشته‌اند و کشور را در جهت اعتلا پیش برده‌اند. به اعتقاد من وقتی حضور مردم در عرصه سیاسی گسترده باشد، اقتصاد هم رشد پیدا می‌کند و البته ما باید با راهنمایی رهبر معظم انقلاب گام برداریم.

وی گفت: در هر زمانی حضور مردم سرنوشت کشور را رقم زده است و در کل سرنوشت نظام در دست مردم است و حماسه سیاسی و اقتصادی تنها با حضور گسترده مردم محقق می‌شود.

نماینده مردم نطنز در مجلس تصریح‌کرد: اعتقاد دارم انتخابات ریاست جمهوری پرشور برگزار می‌شود و نقشه‌ها و توطئه‌های دشمن را مردم خنثی می‌کنند و نیرنگ‌شان را به خودشان بر می‌گردانند.

وی خاطرنشان‌کرد: ما باید اقتصاد کشور را به سمت غیردولتی شدن سوق دهیم و نقش بخش خصوصی را در اقتصاد پررنگ کنیم. به این ترتیب حضور مردم در عرصه اقتصادی پررنگ می‌شود و به نوعی حماسه اقتصادی محقق خواهد شد. این‌گونه نقش مردم در سیاست نیز بیشتر به چشم می‌آید.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.