نوحی: امسال برخلاف گذشته میزبانی بدون مشکلی خواهیم داشت/با وجود برخی شیطنت ها میزبان ۶۵ کشور جهان هستیم

در آستانه برگزاری بزرگترین فستیوال هنرهای رزمی جهان؛

فدراسیون هنرهای رزمی کشورمان برای سومین بار میزبان مسابقات بین المللی خواهد بود.

محمد نوحی در گفتگو با خبرنگار ورزشی  باشگاه خبرنگاران افزود: از ۲۸ مهر فستیوال هنرهای رزمی به میزبانی کشورمان در جزیره کیش آغاز می شود.

وی گفت: برای سومین بار است که کشورمان میزبانی این رقابت ها را بر عهده دارد و در حال حاضر ۶۵ کشور برای حضور در این رقابت ها حضور پیدا کردیم و پیش بینی ما این بود که تعداد کشورهای حاضر در این فستیوال به ۱۰۰ کشور برسد که به علت شیطنت برخی ها این امر تاکنون میسر نشده است وآخرین فرصت برای اعلام آگاهی سایر کشورها تا ۱۰روز آینده خواهد بود.

نوحی افزود: برخی از کشورها درخواست حضور پیش از موعد به ایران را دارند که در صورت این حضور تقبل هزینه های مربوطه به عهده خودشان است.

وی تصریح کرد: این دوره از رقابت هادر حالی برگزار میشودکه برخلاف دوره گذشته مسئولان مربوطه جزیره کیش در این مرحله از مسابقات همکاری خوبی با ماداشته اند.

نوحی اظهار داشت: این مساعدت ها در شرایطی انجام شده است که در دوره گذشته مشکلاتی در زمینه میزبانی کیش از سوی برخی مسئولان جزیره کیش صورت گرفته بود که خوشبختانه برای برگزاری این دوره از بازیها با یک همچنین مشکلی مواجه نشدیم.

وی در خصوص پیش بینی کسب مدال در این رقابت ها تأکید داشت: فستیوال هنرهای رزمی در ۵ رشته برگزار می شود که ۲۲۰ ورزشکار و کادرفنی از ایران در این رقابت ها حضور خواهند داشت که پیش بینی می کنیم ۶۰ درصد مدال ها نصیب ایران شود.

رئیس فدراسیون ورزشی های رزمی یادآور شد: این مسابقات تنها در رده سنی بزرگسالان برگزار می شود که اگر قرار بود در رده های سنی دیگر نیز میزبان باشیم باید پذیرای حدود ۵ هزار ورزشکار شویم که امری بسیار دشواری بود.

وی در پایان تأکید کرد: فستیوال هنرهای رزمی یکی از مهمترین مسابقات بین المللی است و فرصت مناسبی برای کشورمان ایجاد می کنند تا توانایی ها و فرهنگ ایران را به رخ سایر کشورها بکشانیم./مح


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.