حاج صفی: امسال مدعی قهرمانی هستیم

 احسان حاج صفی اظهارداشت: شرایط تراکتورسازی خیلی خوب است و منتظر شروع لیگ برتر هستیم. برخی از بازیکنان فصل گذشته را از دست داده ایم اما آنهایی هم که آمده اند بازیکنان خوبی هستند. مربی خوبی هم برای تیم انتخاب شده و به اعتقاد من تراکتورسازی فصل خوبی را پیش رو خواهد داشت.

وی ادامه داد: نمی توانم بگویم در فصل نقل و انتقالات مثل استقلال و پرسپولیس عمل کردیم اما از بقیه تیمها شرایط بهتری داشتیم. به نظر من استقلال و پرسپولیس مدعیان اصلی قهرمانی هستند اما تراکتورسازی هم رقیب اصلی آنهاست و ما می توانیم کنار این دو تیم برای قهرمانی بجنگیم.

حاج صفی افزود: وقتی تراکتورسازی توانست نایب قهرمان لیگ شود پس شخصیت قهرمانی دارد. مردم تبریز از ما مقامی بهتر از نایب قهرمانی می خواهند و به همین دلیل ما امسال مدعی قهرمانی هستیم. مهم ترین پشتوانه ما هواداران هستند و با حمایت آنها امسال می توانیم قهرمان لیگ برتر شویم.

وی درباره دیدار تیمش مقابل سایپا گفت: باید از اولین بازی محکم قدم برداریم. امتیازات بازیهای اول خیلی مهم هستند و باید لیگ را با قدرت شروع کنیم تا همه روی تراکتور به عنوان یک مدعی حساب کنند. سایپا هم تیمی قابل احترام است اما ما فقط به ۳ امتیاز این دیدار فکر می کنیم.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.