نیاز به ۲۸ هزار کلاس درسی در پروژه مسکن مهر

یکشنبه ۱۴ آبان۹۱ به نقل از باشگاه خبر نگاران جوان در پورتال خبری ممتاز نیوز انتشار یافته است،

هیچ دانش آموزی در پروژه های مهر بدون کلاس نمی باشد؛

هیچ دانش آموزی در پروژه های مهر بدون کلاس نمی باشد و از ابتدای اجرای طرح تا پایان نیاز به ساخت ، ۲۸ هزار کلاس درسی در این پروژه وجود دارد.

مرتضی رئیسی رئیس سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: سرمایه گذاری عظیمی در زمینه ساخت و ساز در پروژه های مهر صورت گرفته و طی ۱٫۵ سال قبل رایزنی های فراوانی با وزارت راه و شهرسازی در زمینه تأمین فضای آموزشی در این پروژه ها صورت گرفته است.

وی افزود: بررسی های انجام شده نشان می دهد با تکمیل همهی واحدهای مهر در کشور تعداد بسیاری فضای آموزشی باید تحویل داده شود این در حالیست استان ها اعتبارات آموزش و پرورش با همکاری استانداران برای ساخت واحدهای آموزشی در پروژه های مسکن مهر صورت می گیرد.

وی بیان داشت: قرار است در تعدادی از پروژه های مسکن مهر که در کنار شهرهای بزرگ با جمعیت خاصه وقتی کوتاه استقرار پیدا می نماید به شکل مشترک واحدهای آموزشی ساخته شود به طوری که زمین و اجرای واحدهای آموزشی تامین اسکلت و سازه فضای آموزشی توسط وزارت راه و شهرسازی و تکمیل پروژه بر عهده استان و از محل اعتبار استان باشد.

رئیسی افزود: اولویت آغاز تکمیل توسط وزارت راه و مجریان پروژه های مسکن مهر مشخص می گردد.

وی گفت: در همین جهت قانون گذار در بودجه سال ۹۱ مصوب نمود دولت موظف است همه زیر ساخت های پروژه مهر را از قبیل بهداشتی فرهنگی و مدارس را تأمین کند./ل


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.