همسر ایرانی وزیر دفاع کانادا سفارت ایران را تعطیل کرد!؟

یکی از عوامل سازمان جاسوسی سیا که سعی در مهم جلوه دادن خود دارد و از هر فرصتی برای اثبات نوکری خود به دشمنان کشور استفاده می‌کند مدعی شده همسر ایرانی الاصل وزیر دفاع کانادا عامل تعطیلی سفارت ایران بوده است.

 به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران اگر چه ژست تعطیلی سفارتخانه‌های ایران و کانادا برای اکثریت مردم ایران اهمیت و ارزشی ندارد ولی واکنش‌ها و ذوق زدگی عده‌ای که ادعای وطن پرستی و چو ایران نباشد تن من مبادشان گوش فلک را کر کرده،بسیار تامل برانگیز است وطن فروشانی که جهت اثبات نوکری به دشمنان و در ضدیت با کشور و هموطنانشان از ترور، گزارش‌های دروغ، سعی در تحریم کشور و حتی صهیونیست شدن و … فروگذاری نمی کنند و حتی اگر بتوانند نقش خود را به مانند پشه ای مزاحم ملت ایران ببینند به کارکرد اینچنینی خود می بالند.
دختری با ادعای ایرانی بودن (نازنین.الف،جیم)، دختر شایسته کانادا و مدل مبتذل این کشور که چندی قبل با پیتر مک کی وزیر دفاع کانادا ازدواج کرده همزمان با اعلام وزارت خارجه کانادا مبنی بر بحران مالی به وجود آمده و عقب افتادن حقوق کارمندان وزارت خارجه کانادا گفته بود باید سفارت ایران در کانادا تعطیل شود دچار توهم خود بزرگ بینی شده و تصور می‌کند نقشی در تصمیم منسوبان ملکه در کانادا داشته است و نمی داند برای آنها چیزی بیش از یک عروسک خیمه شب بازی نیست.
جالب اینجاست فخرآور برای اینکه از این قافله توهم کم نیاورد خودش را به همسر وزیر جنگ کانادا چسبانده و با تبریک از تلاش‌های نامبرده، سعی نموده که چیزی در اثبات نوکری به ملکه انگلیس (بالاترین مقام اجرایی کشور کانادا و استرالیا و… منسوب ملکه انگلستان هستند) و صهیونیست‌ها کم نگذاشته باشد. یکی از دوستان فخر آور در ذیل ذوق زدگی فخرآور با تعجب نوشته است: “ما ایرانی ها که نباید خوشحال باشیم! کلی خانواده که بچه هاشون رو باید ببینند چکار کنند؟ و…”



مطالب مرتبط :

ارسال نظر :


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.