هنرمندی صنعت گران ایرانی در خلیج فارس

خبرگزاری آریا- مدیر عامل یک واحد صنعتی بیان کرد: متخصصان ایرانی مراحل تعمیر ، نگهداری و بهره برداری از تمام سکوهای گازی دریایی را انجام می دهند.
به گزارش سرویس اقتصادی آریا، مدیرعامل یک  واحد صنعتی که هم اکنون در پا رس جنوبی فعال است با اشاره به این که پیش از این تعمیر ، نگهداری وبهره برداری از سکوهای گازی در خلیج فارس توسط یک شرکت خارجی انجام می شد، گفت : ازین پس ، همه این مراحل توسط نیروهای متخصص این شرکت انجام می شود .
وی افزود : با حمایت های مسولان و توان بالای فنی و مهندسی در این مجموعه صنعتی ، در ۶ سال اخیر هیچگونه مشکلی در بخش استحصال و انتقال گاز از سکوهای دریایی به پالایشگاههای گازی این مجموعه بوجود نیامده است.
مدیر عامل واحد صنعتی فاتح صنعت کیمیا ، گفت : بیش از ۷۰۰ نفر از نیروهای داخلی در بخش تعمیر ونگهداری وبهره برداری از ۱۱۰ حلقه گازی این شرکت در خلیج فارس فعالیت می کنند.
وی افزود : بیشتر تجهیزات ثابت مورد نیاز در صنایع نفت گاز و پتروشیمی که پیش از این وارد می شد هم اکنون در این واحد صنعتی داخلی سازی شده است .
فاطمی گفت : این مجموعه با وجود تحریم ها ، در فازهای ،۱۵، ۱۶،۱۷،۱۸ ،۲۳،۲۴ پارس جنوبی حضور دارد و طبق برنامه زمانبندی شده ، تلاش می کند به تعهدات خود عمل کند.


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.