هنرنمایی دنزل واشنگتن در شبکه نمایش

جام جم آنلاین: علاقه مندان آثاربازیگران سینمای جهان می‌توانند این هفته فیلم‌های سینمایی با هنرنمایی دنزل واشینگتن را از شبکه نمایش تماشا کنند.

به گزارش روابط عمومی سیما، فیلم‌هایی «روزتمرین» به کارگردانی آنتون فوکوا،« شیطان درلباس آبی»،«توفان »، «فیلادلفیا»،«گزارش پلیکان » به کارگردانی آلن جی پاکولا و « قدرت » به ترتیب از یکشنبه تاجمعه درساعت ۲۱ازشبکه نمایش پخش شود.

فیلم سینمایی«روزتمرین» بابازی دنزل واشینگتن، ایتن هاوک، اسکات گلن، تام برنگر، کلیف کرتیس، دکتر دره، اوا مندز، اسنوپ داگ، میسی گری امشب (یکشنبه ۲۳ مهرماه ) ساعت ۲۱ روی آنتن شبکه نمایش می‌رود. درخلاصه داستان فیلم آمده: جیک هویت (ایتن هاوک) پلیس تازه کار و کم تجربه لوس آنجلسی دوست دارد به واحد برگزیده مبارزه با مواد مخدر به فرماندهی کارآگاه آلونزو هریس (دنزل واشینگتن) کارکشته که سیزده سال سابقه دارد، بپیوندد. هریس به هویت این فرصت را می‌دهد تا یک روز به صورت تمرینی به واحد او ملحق شود تا در آن روز شجاعت و شایستگی‌های خود را نشان بدهد.

گفتنی است، دنزل هیز واشنگتن جونیور کارگردان و بازیگر آمریکایی سال ۱۹۵۴ بدنیا آمد. او کار خود را از دهه نود با حضور در فیلم‌های مختلف و با به تصویر کشیدن زندگی واقعی بعضی از شخصیت‌ها مشهورهمچون «استیو بیکو»، «مالکوم ایکس»، «رابین کارتر»، «میلیون بی تالسون»، «فرنک لوکاس» و «هرمن بون» توجهات بسیاری به سوی خود برانگیخت. یکی از معروف ترین و جذاب ترین بازیگران سیاه پوست سینمای جهان است. اما دنزل واشینگتن درکنار توانایی اش در بازیگری، همواره به خصوصیتی دیگر شناخته شده‌است.

 او آقای مودب هالیوود است. واشنگتن یک مرد مذهبی و به غایت خوش اخلاق و خانواده دوست است و این همواره باعث این بوده که در بین محبوب ترین‌های هالیوود باشد. او همواره مورد علاقه مردم سینما دوست و حتی مردم عادی کشورش و جهان بوده‌است.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version
بانشر: ممتازنیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.