«مناظره» در شبکه نمایش

جام جم آنلاین: شبکه نمایش این هفته باکس ساعت ۲۱ خود را به نمایش فیلم‌های مطرح «دنزل واشنگتن» اختصاص داده است.

به گزارش جام‌جم و به نقل از تامین برنامه شبکه نمایش، امشب فیلم «مناظره» از این شبکه روی آنتن می‌رود که در آن دنزل واشنگتن، فورست، چریسا آلن، ران اوگست، اندرو بمبرگ و مایکل بیزلی نقش‌آفرینی می‌کنند.

داستان این فیلم در سال ۱۹۳۵ روی می‌دهد و درباره ملوین بی. تالسن استاد دانشکده ویلی در مارشال تگزاس است که رهبری دانشجویان سیاهپوست مناظره‌کننده دانشکده را در رقابت با تیم دانشگاه هاروارد به عهده می‌گیرد.

فیلم روز تمرین (روز تعلیم) یکشنبه شب روی آنتن شبکه نمایش می‌رود. جیک هویت(هوک) پلیس تازه‌کار شهر لس‌آنجلس است که تازه به بخش ضدقاچاق مواد مخدر پیوسته است.

فرمانده این بخش یک افسر کهنه‌کار مبارزه با مواد مخدر به نام سرگرد آلونزو هریس (دنزل واشنگتن) است که روش‌ها و تکنیک‌های او در اجرای قوانین منحصربه‌فرد است. هریس قبول می‌کند که پیش از پیوستن جیک به واحدش، او را امتحان کند و یک روز همراه با هم شهر را با خودروی پلیس زیرپا می‌گذارند و…

فیلم سینمایی «شیطان در لباس آبی» به کارگردانی کارل فرانکلین ساعت ۲۱ دوشنبه‌شب پخش می‌شود. این فیلم ۱۰۲ دقیقه‌ای که دنزل واشنگتن، تام سایزمور، جنیفر بیلز و دن چیدل در آن ایفای نقش کرده‌اند، داستان یک سرباز سابق جنگ جهانی دوم است که در لس‌آنجلس دنبال کار می‌گردد و اجاره خانه‌اش نیز عقب‌افتاده است.

او در اوج درماندگی پیشنهاد زنی را قبول می‌کند، بی‌آن‌که بداند به قلب شبکه‌ای از جنایت، حق‌السکوت، فساد پلیس و زندگی خصوصی سیاستمداران وارد می‌شود.

فیلم سینمایی «توفان» سه‌شنبه شب راهی آنتن شبکه نمایش می‌شود و علاقه‌مندان به دنزل واشنگتن می‌توانند فیلم «فیلادلفیا» را چهارشنبه‌شب از این شبکه تماشا کنند.

این فیلم را جاناتان دمی کارگردانی کرده است و بازیگرانی مانند تام هنکس، دنزل واشنگتن، جیسن روباردز، مری استین برگن، آنتونیو باندراس، ران واوتر، رابرت ریجلی و جوآن وودوار در آن ایفای نقش می‌کنند.

در خلاصه این فیلم آمده است: هنگامی که مسئولان یک شرکت حقوقی از ابتلای یکی از وکلایشان، «اندی بکت» (تام هنکس) به بیماری ایدز آگاهی می‌شوند، او را به‌دلایل ساختگی اخراج می‌کنند.

«اندی» قصد دارد شرکت را به‌دلیل رفتار ناعادلانه و تبعیض‌آمیز به دادگاه بکشد، دست یاری به سوی وکیلی سیاهپوست به نام «جو میلر» (دنزل واشنگتن) دراز می‌کند. فیلادلفیا نخستین فیلم‌ هالیوودی است که به‌طور مستقیم به بیماری ایدز می‌پردازد.

فیلم سینمایی «گزارش پلیکان» به کارگردانی آلن جی پاکولا پنجشنبه‌شب از شبکه نمایش پخش می‌شود. جولیا رابرتز و دنزل واشنگتن نقش‌های اصلی این فیلم را بازی می‌کنند. جمعه‌شب هم فیلم «قدرت» از این شبکه به نمایش درخواهد آمد.

دنزل واشنگتن متولد ۱۹۵۴ در نیویورک است. او امسال در فیلم خانه امن بازی کرده است. از دیگر فیلم‌های مطرحی که واشنگتن در آنها به ایفای نقش پرداخته، می‌توان به کتاب اِلی و گنگستر آمریکایی اشاره کرد.

شبکه نمایش هفته آینده پرونده بازیگری «برد پیت» را مرور خواهد کرد.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version
بانشر: ممتازنیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.