واگذاری ۱۲۰۰ مسکن مهر پردیس تا نیمه خرداد

۰۵خردادماه،

hamidreza dastjerdi (28 of 32).jpg

مدیرعامل شرکت عمران شهرجدید پردیس از واگذاری ۱۲۰۰ واحد مسکن مهر در این شهر تا نیمه خرداد خبر داد و گفت: ثبت‌نام‌کنندگان مسکن مهر پردیس که تا دهم خرداد اقساط معوقه خود را واریز نکنند از سامانه مسکن مهر حذف می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری داانشجویان ایران (ایسنا) مهدی هدایت به آن دسته از متقاضیان واجد شرایط مسکن مهر شهرجدید پردیس که تاکنون اقساط خود را واریز نکرده یا براساس برنامه درج شده واریزهای معوقه دارند،گفت: این دسته از متقاضیان تا دهم خرداد فرصت دارند آورده مالی خود را به‌ روز کنند.

وی با بیان اینکه ۸۰ هزار واحد مسکونی مهر در سه فاز ۸ ،۹ و ۱۱ در شهر تازه پردیس در حال ساخت می باشند، اظهار کرد: از آنجاکه برای ۸۰ هزار واحد موجود ۱۶۰ هزار نفر متقاضی ثبت‌نام کرده بودند براساس شرایط مورد نیاز مسکن مهر و تاریخ ثبت‌نام اشخاص، ۸۰ هزار نفر وارد سامانه کردیم که عملیات انتخاب پروژه با حضور اشخاص انجام شده و برگه زمان‌بندی واریز اقساط و آورده مالی متقاضی نیز صادر شده است.

هدایت افزود: از میان ۸۰ هزار نفری که برگه قسط بندی واریز وجه آورده مالی سهم متقاضی برای آنها صادر شد، ۲۰ هزار نفر اقدام به واریز وجه طبق برنامه اعلام شده نکرده‌اند که چنانچه تا دهم خرداد آورده مالی خود را بر اساس برنامه زمان‌بندی شده به روز نکنند از سامانه مسکن مهر شهر تازه پردیس حذف می‌شوند.

مدیرعامل شرکت عمران شهرجدید پردیس گفت: در‌حالی که اشخاص بسیاری در انتظار ثبت‌نام مسکن مهر در این شهر می باشند، روا نیست ظرفیت را متقاضیانی اشغال کنند که اقساط خود را واریز نمی‌کنند.

وی ادامه داد: درصورتی که متقاضی از سامانه مسکن مهر شهر تازه پردیس حذف شود، متقاضی تازه که پیش از این ثبت‌نام کرده و جزو ۸۰ هزار نفر اولیه نبوده است، براساس نوبت ثبت‌نام جایگزین خواهد شد.

هدایت اعلام کرد: شرایط و مهلت اعلام شده برای واریز مبلغ، شامل اشخاصی که اقساط خود را تاکنون براساس برنامه زمان بندی واریز کرده‌اند، نمی‌شود.

مدیرعامل شرکت عمران شهرجدید پردیس گفت: اشخاصی که تاکنون اقساط آورده مالی خود را به صورت مرتب و به میزانی که در برگه‌ آنها درج شده واریز کرده‌اند، از سامانه مسکن مهر حذف نخواهند شد.

وی در پاسخ به اینکه متقاضیان مابه‌التفاوت قیمت‌های علی‌الحساب درج شده در برگه خود و میزان واقعی قیمت واحد مسکونی را چگونه پرداخت خواهند کرد؟ گفت:‌ برای مثال اگر فردی پروژه کوزو در فاز ۱۱ را انتخاب کرده و میزان علی‌الحساب آورده مالی وی ۲۰ میلیون تومان درج شده و کل این مبلغ را واریز کرده باید برای دریافت برگه تازه که مبلغ مابه‌التفاوت در آن درج شده است به کارگزاری مسکن مهر پردیس مراجعه کند.

مدیرعامل شرکت عمران شهرجدید پردیس خاطرنشان کرد: عقد قرارداد و انتخاب متقاضیان براساس اولویت ثبت‌نام و واریز وجه آغاز شده است و با ارسال پیامک به اطلاع متقاضیان می‌رسد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.