زمان واگذاری مسکن‌مهر ملکی پردیس

گردآوری توسط گروه عمران ممتازنیوز

به گزارش ممتاز، مهدی هدایت در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس افزود: از سال ۹۰ کلنگ‌زنی پروژه مسکن مهر ملکی در فاز ۳ با آورده حدود ۳۳ تا ۳۸ میلیون تومان آغاز شد و در مرحله اول و از هفته آینده کار واگذاری یک هزار واحد آن آغاز و به مرور در دوماه آینده ۳ هزار واحد آن به طور کامل واگذار می‌شود.

وی در پاسخ به این سؤال که در بازدیدی که وزیر راه و شهرسازی از شهر پردیس داشت، ظاهراً با هر گونه افزایش قیمتی از سوی پیمانکاران مخالفت کرده است گفت: وزیر راه و شهرسازی با حضور در شهر پردیس از کارهای زیربنایی و روبنایی و واحدهای مسکن مهر بازدید و بر سه مورد تأکید کرد.

هدایت ادامه داد: بحث اول تاکید بر برنامه‌ریزی اسکان متقاضیان مسکن مهر بود و چون در زمان کوتاهی قرار است متقاضیان ساکن شوند مقرر شد تا با همکاری مشاوران بحث اسکان متقاضیان بررسی شود.

*استفاده از نظرات متقاضیان در مرحله نازک کاری

وی افزود: بحث دوم ارتقاء کیفیت و اجرا و بحث سوم اهمیت دادن به سلیقه متقاضیان در مرحله نازک‌کاری بود.

مدیرعامل شهر پردیس اضافه کرد: در این مورد نیز با مشاوران و پیمانکاران در حال بررسی هستیم تا بتوانیم براساس خواسته متقاضیان واحدهایی که به مرحله سفت‌کاری می‌رسند یک رابطه مشخصی و نظام‌مندی میان شرکت عمران، متقاضی و پیمانکاران ایجاد کنیم.

وی افزود: طبق توافقنامه‌ای که قبلا با پیمانکاران داشتیم بتوانیم از سلیقه و خواسته‌های متقاضیان در بحث نازک‌کاری استفاده کنیم.

*خلع ید ۲ پیمانکار مسکن مهر در فاز ۹

وی در پاسخ به این سؤال که گفته می‌شود چند تن از پیمانکاران مسکن مهر در پردیس خلع ید شده‌اند گفت: دو تن از پیمانکاران مسکن مهر در فاز ۹ به سبب اینکه اعلام می‌کردند قیمت مسکن مهر و آورده متقاضیان باید افزایش یابد در مرحله خلع ید می باشند.

وی ادامه داد: در میان ۷۰ تا ۸۰ پیمانکار خلع ید شدن ۲ پیمانکار یک امری طبیعی است.

آخرین خبرها
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.