ولاسکو: این پیروزی تقدیم به همه مردم ایران /باید در این دوره فقط بیاموزیم و تجربه کسب کنیم

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > والیبال – سرمربی ایران امیدوار است که بچه های والیبال،بازی خوبی را مقابل آلمان برگزار کنند.

به گزارش ممتاز؛خولیو ولاسکو پس از کسب دومین پیروزی مقابل کوبا گفت:« کوبا تیم بسیار جوانی را در این دوره از مسابقات در اختیار داشت. این اولین چیزی است که می توانم در باره کوبا بگویم. ما بازی آن‌ها را آنالیز کرده بودیم. نقاط ضعف آن‌ها را می شناختیم. به هر حال این تنها یک مسابقه بود. ما بازی کردیم تا تجربه بیشتری کسب کنیم و پیروز شویم.»

او این را گفت و ادامه داد:«فدراسیون والیبال ایران بسیار خوب از من حمایت می کند. والیبال در ایران رشته ورزشی پویایی است و ایرانی ها لیگ بسیار خوبی در اختیار دارند. شرایط خوبی در ایران برای ورود به بالاترین سطح والیبال جهان وجود دارد. ما برای اولین بار به لیگ جهانی آمدیم. این برای ما بسیار مهم است که در این دوره بیشتر بیاموزیم و بر تجربیات خود بیافزاییم زیرا با گروه جوانی در ایران کار می کنم. البته هنوز باید بازی های بسیاری را پشت سر بگذاریم تا به سطح ایده آل برسیم. ما در دو گروه اول مسابقات لیگ جهانی حضور داریم و همانطور که می دانید از حضور در مسابقات سال آینده هم اطمینان داریم.»

ولاسکو ضمن تقدیم این پیروزی به مردم ایران گفت:« من به مردم ایران این پیروزی را تبریک می گویم. چون که مقابل تیم خوبی بازی را بردیم. تجربه بسیار خوبی از مسابقات لیگ جهانی بدست آوردیم. مسابقات سخت و ویژه و خوبی را پشت سر گذاشتیم تا دخیره بسیار خوبی از تجربیات را بدست آوریم. فکر می کنم که بازیکنانم درس های بسیاری را آموخته اند. برای من مهم همین است. ما باید این راه را برای بازی با آلمان هم ادامه دهیم. آلمان تیم بسیار فیزیکی است. من امیدوارم بازی خوبی مقابل آلمانی ها در تهران داشته باشیم و مرحله مقدماتی لیگ جهانی را خوب تمام کنیم.فکر نمی کنم مشکلی از بابت سفر طولانی به ایران پیش از بازی با آلمان داشته باشیم. این جزیی از مسابقات لیگ جهانی است. باید سفرهای طولانی داشت و در گوشه و کنار جهان بازی کرد. من به بازیکنانم گفتم که این شرایط دشواری است اما باید با این موضوع کنار بیاییم زیرا خواسته ایم که در لیگ جهانی بازی کنیم.»
سرمربی تیم ایران در پایان گفت:«این مسابقه شرایط متفاوتی داشت. کوبا در سرویس اشتباه های بسیاری داشت. نسبت به مسابقه اول، دو تیم تغییراتی در نوع بازی خود ارائه دادند. این برای ما بسیار مهم است که هر دو تیم ایران و کوبا از این مسابقه درس بگیرند. بازی با آلمان هم کاملا متفاوت است. باید با شرایط متفاوت تطبیق پیدا کنیم.»

۲۵۱ ۴۳


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.