پاسخ شهرداری منطقه ۱۰ به خبرآنلاین: ما مشکل نقدینگی داریم

این خبر امروز شنبه ۱۳م آبان در پورتال خبری ممتاز نیوز از منبع ذکر شده در انتهای خبر، بازنشر گردیده است

امیرحسین یکی ازخوانندگان خبرآنلاین نوشته بود:« باسلام. نزدیک ۱سال میشود که شهرداری منطقه ده طرح تعریض خیابان امام خمینی را اجرا نموده .متاسفانه پس از اینکه زمین را کندند و به جای اینکه آسفالت نمایند سنگ ریختند . که خود مشکلات عبور و مرور ایجاد نموده و علاوه براین با کوچکترین بادی، گرد و خاک بلند میشود.
همتی معاون املاک منطقه ۱۰ تهران درپاسخ به این خواننده گفت:« تعریض خیابان امام خمینی درحال اتمام است. الان بحث جدول کشی این خیابان مطرح است که پس ازانجام خط طرح نسبت به جدول گذاری آن اقدام می گردد.»
او افزود:« شهرداری مشکل نقدینگی دارد. پس باید به ترتیب خانه های مسکونی کنارخیابان را خریداری واقدام به تعریض اتوبان کند. درخریداین منازل نیزمشکلات بسیارزیادی داشتیم که بایدمرتفع می شد. شهرداری نزدیک یکسال است که دراین خیابان اقدام به تملک منازل مسکونی نموده تا بتواند نسبت به تعریض اتوبان اقدام کند.اما این به معنای آن نمی باشد که مدت یکسال است که این مناطق آسفالت نشده اند. ما هرملکی را که تخریب می کنیم به سرعت آن زمین را آسفالت می کنیم. این روند حتی به یک هفته نیزنمی رسد. شاید مشکل مطرح شده این شهروند گرامی به بخش جدول کشی آن بازمی گردد. وقتی که یک ضلع خیابان پاکسازی می گردد جدول ها را کارمی گذاریم وپس ازاینکه کارمرمت خیابان انجام شد آن را آسفالت می نمایند.»
همتی اطمینان داد: چنین مشکلی درتعریض خیابان امام خمینی وجود ندارد. وی عنوان داشت:« شهردار و قانم مقام شهرداری منطقه و ناحیه مرتب ازپروژه تعریض خیابان بازدید می نمایند واگر با چنین صحنه ای روبرو شود حتماً تذکرمی دهند.» 
۴۵۲۳۵
 

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.