پرداخت وام ترفندی برای سرقت از زنان

۲۸ آبان ،

مرد سارق به زنان می گفت برای دریافت وام باید مبلغ یک میلیون تومان به یک حساب صندوق قرض الحسنه در بازار بریزند و با وساطت او بعد از یک ماه ۱۰ میلیون تومان وام پرداخت می شود.

به گزارش تفسیری مجله شبانهممتازنیوز، مرد شیادی که زنان را به عنوان مسافر سوار خودرو می کرد و به آنها وعده می داد می تواند برای شان وام بگیرد نقشه سرقت از آنها را در سر می پروراند.

چندی پیش زنی سراسیمه خود را به کلانتری تهرانپارس رساند و از مردی که به بهانه پرداخت وام از وی یک میلیون تومان سرقت کرده بود شکایت کرد. وی به ماموران گفت: به عنوان مسافر سوار یک دستگاه پژو ۴۰۵ مشکی رنگ شدم. راننده خودرو مردی میانسال بود که در بین راه دائم با تلفن همراهش درباره پرداخت وام صحبت می کرد.

من که ناخودآگاه به حرف هایش گوش می دادم از او درباره پرداخت وام پرسیدم و او هم گفت برای دریافت وام باید مبلغ یک میلیون تومان به یک حساب صندوق قرض الحسنه در بازار بریزم و با وساطت او بعد از یک ماه ۱۰ میلیون تومان وام پرداخت می شود.

من هم به خاطر نیاز شدید مالی که برای تامین هزینه درمان فرزندم داشتم، از حساب بانکی ام مبلغ ۸۰۰ هزار تومان برداشت کردم و همراه او راهی صندوق قرض الحسنه شدیم. در بین راه او خودرواش را مقابل ساختمانی متوقف کرد و گفت چند دقیقه در آنجا کار دارد.

من هم از خودرو پیاده شدم اما همان لحظه در حالی که تمام وسایلم ازجمله ۸۰۰ هزار تومان پولم داخل خودرو بود او پایش را روی گاز گذاشت و فرار کرد. در پی این شکایت، تحقیقات پلیس در این باره آغاز شد.

بررسی های اولیه نشان می داد متهم تحت تعقیب علاوه بر این زن از اشخاص دیگری نیز با این ترفند سرقت کرده است. براساس اطلاعات به دست آمده متهم چند روز بعد در حالی که یک زن نیز همراهش بود بازداشت شد و با انتقال متهم و زن همراهش به پلیس آگاهی معلوم شد زن جوان نیز طعمه اوست.

متهم ۴۵ ساله که سیاوش نام دارد ضمن پذیرفتن اتهامش گفت تا به حال از ۱۵ زن با این شیوه سرقت کرده است. براساس این گزارش تفسیری هم اکنون متهم در بازداشت به سر می برد و تحقیقات از او ادامه دارد.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.