پنجمین جشنواره ترافیک و رسانه

جام جم آنلاین: معاون آموزش سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از برگزاری پنجمین جشنواره ترافیک و رسانه در ۱۴ آبان ماه همزمان با روز فرهنگ عمومی خبرداد.

به گزارش روز دوشنبه جام جم آنلاین به نقل از پایگاه پلیس، شهرام جباری زادگان با بیان مطلب فوق گفت: هدف از برگزاری این جشنواره گسترش فرهنگ ترافیک و ارزیابی آثار نوشتاری، دیداری و شنیداری منتشر شده در این حوزه است که پیش بینی می شود استقبال از این دوره از جشنواره ترافیک و رسانه بیشتر و گسترده تر از دوره های گذشته باشد.

وی افزود: محورهای اصلی پنجمین جشنواره ترافیک و رسانه شامل فرهنگ و ترافیک، حمل و نقل و ترافیک، تعامل بین بخشی و ترافیک ، انسان و ترافیک است و همچنین بخش ویژه ای تحت عنوان رسانه های شهروندی و ترافیک(شامل عکس و فیلم های موبایل، مطالب منتشر شده در فضاهای مجازی مانند وبلاگ ها و وب سایت ها و…) نیز در این دوره از جشنواره پیش بینی شده است.

جباری زادگان تصریح کرد: بخش ویژه جشنواره در راستای مشارکت شهروندان پیش بینی شده است تا علاوه بر فعالان رسانه های جمعی، افرادی که علاقه مند به موضوع ترافیک هستند نیز امکان حضور و شرکت در جشنواره را داشته باشند.

معاون آموزش سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران خاطر نشان کرد: متقاضیان شرکت در پنجمین جشنواره ترافیک و رسانه می توانند آثار خود را که در محدوده زمانی اول مرداد ماه ۹۰ تا پایان مرداد ماه ۹۱ در حوزه رسانه ها منتشر شده است به دبیرخانه جشنواره ترافیک و رسانه ارسال کنند.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.