پورنگ و امیر محمد دوباره آمدند

بعد از ۴ ماه دوری یکی از پرمخاطب‌ترین برنامه کودک تلویزیون دوباره به شبکه دو برگشت .

به گزارش خبرگزاری هنر ایران ، نشست خبری گروه کودک و خردسال شبکه دو سیما با حضور عوامل برنامه “عمو پورنگ” از جمله علی زارعان مدیرگروه کودک و نوجوان، مسلم آقاجان‌زاده تهیه کننده عمو پورنگ، احمد علی‌پور کارگردان، محمد علیپور نویسنده و داریوش فرضیایی، امیرمحمد متقیان، امید سهیلی و ابراهیم شفیعی به عنوان بازیگران برنامه عموپورنگ در‌ آمفی‌تئاتر شبکه دو سیما برگزار شد .

مسلم آقاجان‌زاده تهیه کننده برنامه عمو پورنگ در ابتدای این مراسم، گفت: عموپورنگ پس از استراحتی ۴ ماهه با برنامه “کتابخانه عموپورنگ” از روز اول ماه رمضان ساعت ۱۸ از شبکه ۲ سیما پخش می‌شود . وی افزود: کتابخانه عموپورنگ با موضوع کتاب و کتاب‌خوانی با فضای بسیار شاد در ایام ماه رمضان مهمان خانه‌های مردم می‌شود.

آقاجان‌زاده با اعلام این خبر که ابراهیم شفیعی بازیگر سری تازه برنامه عموپورنگ است تصریح کرد: شفیعی در نقش “پهلوان پنبه” و امیرمحمد در نقش “ممنون” در سری تازه برنامه عموپورنگ ایفای نقش می‌کنند. شخصیت ” ممنون” با گریم و گویش تازه و خاص خود در سری تازه به عنوان شخصیتی تازه و نو ایفا می‌شود.

وی اضافه کرد: نقش پهلوان پنبه برگرفته از داستان‌های کهن ایرانی است که ابراهیم شفیعی ایفای نقش کرده و این برنامه با محور بچه، خانواده و نوجوانان را شامل می‌شود.

وی افزود: کتابخانه عموپورنگ ساختار شو تلویزیونی دارد که با توجه به دکور خاص و آهنگ شاد، شاهد حضور تماشاچی و بچه‌ها در این برنامه هم هستیم.

داریوش فرضیایی نیز در این نشست گفت: ما در هر دوره‌ای با یک تنوع و تحرک تازهی برنامه عموپورنگ را ادامه داده ایم و امید واریم با استفاده از نماد کتاب و کتابخانه بتوانیم اطلاعات بسیاری را در اختیار کودکان قرار دهیم .
امیرمحمد متقیان در ادامه برنامه گفت: من با شخصیت “ممنون” با گویش تازه و خاصی وارد کتابخانه عموپورنگ می‌شوم و نقش فرد زحمتکشی را برعهده دارم که نظافتچی و آبدارچی کتابخانه است و علاوه بر آن فرد باسوادی بوده و کتابهای بسیاری را مطالعه کرده است.


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.