پگاه در جشنواره فیلم کودک

جام جم آنلاین: حمیدرضا پگاه یکی از بازیگران موفق سینما و تلویزیون است که اغلب مردم با بازی‌های خوب او آشنا هستند. چندی پیش هم شاهد بازی خوب او در فیلم سینمایی «قلاده‌های طلا» بودیم، البته این فیلم چندی است که به شبکه نمایش خانگی نیز آمده است.

پگاه علاوه بر بازی در یک تله‌فیلم، امسال با فیلمی به نام «فرزند خوانده» در جشنواره فیلم کودک و نوجوان هم حضور پیدا خواهد کرد.

آخرین فیلم سینمایی که بازی کردید، «فرزند خوانده» بود. درست است؟

بله این فیلم به کارگردانی وحید نیکخواه آزاد ساخته شده و در جشنواره فیلم کودک و نوجوان اصفهان اکران خواهد شد. موضوع آن مربوط به گروه سنی کودک و نوجوان است و روایتگر ماجرای چند خانواده است که موضوع‌های مشترکی در ارتباط با فرزندخواندگی دارند. در این فیلم شبنم قلی‌خانی، بهروزشعیبی و سیدمهرداد ضیایی هم بازی می‌کنند.

مشغول بازی در فیلم سینمایی نیز هستید یا خیر؟

فیلمنامه‌هایی که پیشنهاد شده را نپسندیدم و فعلا مشغول کاری نیستم.

پس بیشتر در فیلم‌هایی بازی می‌کنید که در آنها موضوعات خانوادگی،‌ فرزند و چنین مباحثی پر رنگ‌تر باشد.

این موضوع تعمدی نیست. در هر زمینه‌ای پیشنهاد خوبی داشته باشم آن را بررسی می‌کنم، اما واقعیت این است که یکی از مشکلات جدی سینمای امروز، نبود فیلمنامه خوب است.

این روزها بسیاری از بازیگران سینما و تلویزیون وارد عرصه تئاتر شده‌اند. شما هم به این بازیگران می‌پیوندید یا نه؟

راستش چند پیشنهاد کاری داشتم. از آنها هم مثل پیشنهادات سینمایی راضی نبودم و ردشان کرده‌ام. البته مانند برخی افراد مخالفتی با حضور بازیگران در عرصه تئاتر ندارم و خودم هم اگر پیشنهاد خوبی داشته باشم، حتما آن را می‌پذیرم.

پس هم‌اکنون مشغول بازی در فیلم دیگری نیستید؟

بتازگی در تله‌فیلم «ستاره» به کارگردانی روح‌الله حجازی بازی کرده‌ام. داستان این فیلم به خانواده‌ای می‌پردازد که برای فرزندشان مشکلاتی پیش می‌آید و تاثیرات منفی بر زندگیشان می‌گذارد. در این فیلم من و خانم میترا حجار نقش‌های اصلی را بازی می‌کنیم.

این تله فیلم هم‌اکنون در چه مرحله‌ای است؟

مراحل تولید آن به پایان رسیده است، اما از آنجا که مناسبتی نیست، مشخص نیست چه زمانی پخش خواهد شد.

زینب مرتضایی – گروه فرهنگ و هنر


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.